Hoe zien de ouders van mijn pony eruit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniie

Hoe zien de ouders van mijn pony eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 17:54

Hallo,

Ik ben opzoek naar foto's/info over de ouders van mijn pony High Flown's Patty. Ik heb een aantal weken geleden een mail naar de fokker gestuurt maar hier krijg ik helaas geen respons van. Misschien dat iemand mij hier zou kunnen helpen?

De vader is Menai Arwyn
De moeder is Dyrin Bernadette

Als iemand wat meer info heeft over 1 van beide zou ik dat graag horen ben erg benieuwd :D ook als iemand een nakomeling heeft van 1 van beide ben ik daar ook wel benieuwd naar.
Alvast bedankt!

Cemlys

Re: Hoe zien de ouders van mijn pony eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:45

Afbeelding
Menai Arwyn

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:56

Diane_BasjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 23:21

Ik denk dat je beter even naar Marian van de High Flown stud kan bellen, voor zover ik weet zijn ze niet zoveel met mail bezig.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 23:23

4 benen en een staart. :j

Verder ken ik ze niet.

Shazee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:33

Dyrin Bernadette

Afbeelding Afbeelding

Shazee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:35

Menai Arwyn

Afbeelding

Sanniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 20:14

Super bedankt allemaal! Echt top misschien nog meer foto's? Of wat informatie overe 1 van beide?

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 17:42

Sanniie schreef:
Super bedankt allemaal! Echt top misschien nog meer foto's? Of wat informatie overe 1 van beide?

Wij hebben een keer een zoon gehad van Menai Arwyn. Dat was helaas niet zo'n lieverdje.

Sanniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-12 19:01

regtur schreef:
Sanniie schreef:

Wij hebben een keer een zoon gehad van Menai Arwyn. Dat was helaas niet zo'n lieverdje.

Haha watdan? Mijne is wel lief voor mij maar ern draakje naar andere toe en in het weiland is het ook eem draak naar mensen toe die naar haar toe komen.

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 20:48

Het was een zwarte hengst en gewoon verwend.Denken we. Hij sloeg zo tegen het beschot van zijn stal , dat de buren er wakker van werden. En zich afvroegen wat daar voor crimineels gebeurde.Was gewoon niet fris in zijn hoofd.Maar dat hoeft niets te zeggen over de andere nafok van de hengst.Wij hadden hem voor de slacht weggedaan, maar later is hij op een bloedtapperij terecht gekomen en zijn er nog veel nakomelingen verwekt.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 10:35

regtur: je hebt het over die bruine hengst die hierboven op de plaat staat? Arwyn was wel interessant gefokt, maar heeft vrij weinig nagelaten in de fokkerij. Dyrin Bernadette heeft haar palominokleur geërfd van Twyford Thunder, via haar vader Dyrin Tegwyn. Dyrin Bernadette volgens mij heeft een tijd in Drenthe gestaan voordat ze bij Marian Spruyt kwam. Een halfzus van Bernadette is Dyrin Brenhines, die heeft veel goeds nagelaten.

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:45

joostvangestel schreef:
regtur: je hebt het over die bruine hengst die hierboven op de plaat staat? Arwyn was wel interessant gefokt, maar heeft vrij weinig nagelaten in de fokkerij. Dyrin Bernadette heeft haar palominokleur geërfd van Twyford Thunder, via haar vader Dyrin Tegwyn. Dyrin Bernadette volgens mij heeft een tijd in Drenthe gestaan voordat ze bij Marian Spruyt kwam. Een halfzus van Bernadette is Dyrin Brenhines, die heeft veel goeds nagelaten.

Nee, een zoon ervan. Een zwarte hengst, maar ik heb geen idee meer uit elke moeder. Die kochten wij toen we met Wieroch zo'n beetje uit waren, omdat we van hem dochters in de vruchtbare leeftijd kregen.
Wij hadden die hengst voor de dood verkocht, omdat hij echt onbetrouwbaar was, of gewoon gek. Maar een paar jaar later doken er telkens kinderen van hem op. Zo gaat dat soms. Om zijn kleurtje was hij waarschijnlijk interessant genoeg om toch te gebruiken.handelaren doen niet zo moeilijk.