ik had een vraag voor degene die een paard met een afstammeling van Emilion berijden , ik heb een eigen paard , zij stamt ook van Emilion af, maar is heel heet , na één jaar is het wel een stuk minder geworden.. maar ik was benieuwd of degene die ook een paard hebben met een afstammeling van Emilion hier ook last van hadden/hebben.
Herman97
Geplaatst: 16-04-12 17:08
Wij hebben in het verleden ook een Emilion gehad ( zelf gefokt zelfs ) maar deze was absoluut niet heet. Wel veel looplust maar dat noem ik niet heet. Ze was wel klein. Ik heb haar bijna zonder hulp zadelmak gemaakt. Het was een gemakkelijke flexibele merrie.
oké! dan ligt het toch aan haar verleden denk ik. mijn paard is 1.73 dus opzich niet klein haha. ze is wel heet onder het zadel, maar met alles wat er naast komt kijken, is ze super braaf, ik kan er ook alles mee verder dus.. maar was benieuwd !
Dat heb ik nou precies ook ! soms zo heet, maar ook zeker niet gemeen ze wilt me er ook niet afgooien of zo, maar gaat gewoon hard lopen en heel hard blazen enzo. ik weet nu wel ongeveer hoe ik er mee om moet gaan, maar het blijft soms lastig! mijn paard is daarentegen heel smal en redelijk groot. ik zou wel even binnenkort mijn profiel veranderen met foto's etc. (:
Haha dat is wel grappig! Maar zag laatst ook op site waar paarden te koop waren en die had als afstammeling ook emilion!Ze leek precies op mijn paard haha. Dus dat is wel grappig opzich!