Volgens mij is daar ook geen formulier voor. Ik heb de papieren van mijn ruintje toen heengestuurt met een briefje erbij dat hij gecastreerd was en of ze zijn papier konden wijzigen. Kreeg een leuke stempel met gelding erop De laatste heb ik op de Equitana laten veranderen, toen kreeg ik wel een nieuw papier. Zou ze gewoon even emailen of bellen.
Ik laat mijne niet aanpassen. Is ook geruind. Als hij ooit verkocht wordt, zal ik het vermelden en bij het transfer report steken. Daarvoor ga ik geen kosten betalen en mijn papieren naar de usa sturen.
dalawestern
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-12 12:30
Kun je dan met een paard die geruind is maar op zijn papier hengst staat, gewoon een aqha show of wran starten?
AQHA zeker niet, daar moet hij veranderd zijn. Of de WRAN het controleert en er problemen van maakt??? Zou je ze moeten bellen of mailen.
sevke
Geplaatst: 24-04-12 13:50
AQHA niet, maar als je naar een AQHA show gaat kun je daar het nodige laten doen. Wran weet ik niet. Bij de VLP gaat het wel, denk niet dat ze dat controleren. NRHA bij beginners moet het lukken, hoger weet ik niet.