wie heeft er foto's van zijn/haar friese paard zijn/haar billen, en dan bedoel ik dus boven op de kont. niet de achterkant

Ik heb in augustus een merrie binnengekregen, toen zag het er zo uit:

als je hier goed kijkt, of inzoomt op de kont, zie je die uitstekende punten op de kont. vreselijk! Daar doel ik dus op met dit topic.
in november is haal veulen er afgehaald, voor haar eigen welzijn was dit noodzakelijk, kort hier na kwam ze bij.
foto december:

Het duurde even, maar ribben werden eindelijk minder zichtbaar, de heupen staken weer minder uit, bij de schoft begon het weer op te vullen, en in januari/februari was ze eigenlijk weer goed op gewicht!
febr:

Maar, die punten op de kont vind ik nog steeds niet acceptabel. Of is dit haar bouw. Ik vind dat alles rond mag zijn, dus ook de billen.
dit is de meest recente foto, van gister of vandaag (april)

hoe ziet het er bij jullie friese paarden uit? Iemand zei eens tegen me dat het een friese bouw was. Ik geloof daar niet zo in, ik heb namelijk nog een fries, en zij heeft dit absoluut niet. En een halve fries, deze heeft het ook niet.
Sommigen zeggen dat het spieren zijn. Wie heeft er ook zulke foto's van hun fries, waar je dit goed op kunt zien?