Nakomelingen van hengst Sunny (Heartbreaker x Zeus )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Nakomelingen van hengst Sunny (Heartbreaker x Zeus )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 18:07

Hallo,

ik hoor eigenlijk zelden iets van nakomelingen van de hengst Sunny. Heel jammer, ben eigenlijk best benieuwd naar de half broertjes en zusjes van mijn paard!
Het gaat dus om de hengst Sunny ( Heartbreaker x Zeus ) en komt uit de nakta-stam.
Afbeelding
Afbeelding
Deze hengst staat als het goed is nog steeds bij stal Bles.

Ik heb dus ook een nakomeling van deze hengst, genaamd Guarneri ( Sunny x Flemmingh )
Heb niet echt een standfoto, maar heb wel een foto van toen ik mijn paard nog op proef had een tijdje geleden
Afbeelding
Afbeelding
Qua karakter is het een heel fijn paard, maar soms erg schrikkerig op haar omgeving. Springen vind ze erg leuk maar daar houd het wel een beetje mee op.. :P Duidelijk niet de springgenen van pa gekregen

Nou, ik hoop dat er meer mensen zijn met Sunny nakomelingen!

hoogendroog

Re: Nakomelingen van hengst Sunny (Heartbreaker x Zeus )

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:18

Ik heb je een PB gestuurd. Sunny is al een paar jaar geleden voor de sport verkocht naar Italie. Er lopen een aantal nakomelingen in Engeland die het momenteel erg goed doen in de sport.
De moeder van Sunny Fanakta kon overigens ook erg goed bewegen!

mgsara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 09:12

Hallo Danique

Beetje late reactie misschien maar had het topic nog niet eerder gezien.

Ik heb ook een nakomeling van Sunny, die van mij is een Sunny x Zichem, dat is een gelderse hengst.

Mijn paard heet Bohemian Rhapsody en is in mei 6 jaar geworden. Hij is wel een laatbloeier qua ontwikkeling in zijn balans en bespiering. Hij begint nu echt vooruit te gaan in zijn beweging en balans.

Hij kan ook aardig springen, maar onder het zadel heb ik dat nog niet gedaan met hem omdat ik vond dat hij nog onvoldoende balans had. Hij is ook wat smal in de borst, en daarom qua balans wat moeilijker.

Qua karakter vind ik het een fijn paard om mee te werken, hij is looplustig en als hij voldoende vertrouwen van mij krijgt, wordt hij ook steeds dapperder.

Ik zie op jouw foto dat jouw paard al net zo attent uit zijn ogen kan kijken als de mijne, de oogopslag lijkt erg op die van mij, alleen de kleur is anders, ik heb een schimmel met zwarte manen.

We rijden graag in het bos, daar kan hij nog wel eens zo vrolijk worden dat hij in de galop een aardige bok eruit wil gooien. Verder is het een soepel en een beetje een katachtig paard, hij is erg los in zijn lijf en heeft een mooi ruime beweging. Ik ben erg blij met hem!

Als je foto;s wil, dan kan ik die beter gewoon mailen denk ik..

Groet Sara

Raineri

Re: Nakomelingen van hengst Sunny (Heartbreaker x Zeus )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 20:40

Hallo Sara,

leuk om te horen dat er dus toch nog wel een half broertje van Guarneri rond loopt! Klinkt als een heel erg fijn en leuk paard. Die naam komt mij trouwens erg bekend voor, maar ik kan mij niet zo snel herinneren waarvan.
Mijn paard is lichamelijk en mentaal echt een laatbloeier hoewel ik vrees dat ze die puber streekjes nooit zal afleren. Karakter lijkt redelijk overeen te komen, grappig om te horen.

Ik ben erg benieuwd naar foto's! :)

Groetjes,

Danique

mgsara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 21:31

Ik heb je even een pb-tje gestuurd.

Groetjes Sara

Martjee666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 05:56

Een hele late reactie van mij zie ik...
Maar ik heb ook een nakomeling van een Sunny. Leuk om te lezen dat er sommige karakter trekjes echt wel overheen komen.
Zie mijn profiel voor foto's...
Groetjess

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-13 10:20

Ooh wat leuk, nog meer familie van Neri :) de foto's kan ik nket bekijken, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn telefoon liggen. Wat doe je er zoal mee? En hoe is het karakter? Ik ben heel erg benieuwd!

park1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 15:54

Hi

we have a mare from Sunny

i have been doing some research into her history, i did find the breeders son and have been in contact but not heard from him in a while.

she is very hot but very talented and now aged 7 is becoming a lot more rideable.