Wie gaat er met of zonder paard naar de keuring bij hof van Ede zondag 22 april te Vorden?
Deze dag is voor opname en premiekeuring voor hengsten, merries, ruinen alle leeftijden en veulens. Hengsten kunnen worden gekeurd voor de dekdienst. Tevens de Kampioenskeuring hengsten Drum Horse / Gypsy Cob / Irish Cob / Irish Cob Part Bred De locatie is super om zelfs al zonder keuring een bezoekje te brengen.
Zelf ga ik wel maar denk wel zonder paard.
Meer informatie over de keuring is te lezen op www.gcdha.nl en gypsyenirishcob.nl
Helaas, zou graag komen, maar ben een paar dagen in Rome met mijn hubby
Vasthi
Geplaatst: 17-04-12 21:11
Rosey schreef:
Helaas, zou graag komen, maar ben een paar dagen in Rome met mijn hubby
Nou zeg, dan zeg je dat toch gewoon af!!!
Dribbelkont
Geplaatst: 22-04-12 15:07
ik ben vandaag niet gegaan i.v.m. slechte weer verwacht in de middag en moet er 4 uur voor in de auto zitten en ben jarig dus helaas kom wel weer andere keer als het beter weer is!! hoop dat iemand mooie foto,s heeft gemaakt dan zie ik ze heel graag!
de buien radar had het mis best wel balen maar is niet anders was het leuk??? en wie heeft er foto's??? ben wel erg benieuwd daarnaar.
cobfan
Geplaatst: 22-04-12 21:21
Wij zijn ook weer thuis en inderdaat geen druppel regen vandaag. Wij zijn tevreden met het behaalde resultaat en de presentatie van onze Tarzan. Nu is het wachten op de uitslag van zijn röntgenfoto’s en het spermaonderzoek.