Overschrijven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flowq

Overschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-12 20:00

Hallo,

wij hebben Willem nu alweer 4 jaar, en vind het tijd om hem toch maar eens op mijn naam te zetten.
Maar hoe moet ik dit doen? Ik lees op internet echt vanalles. Van een stamboek kaart tot handtekening van de vorige eigenaar.

Ik ben mij bij Willem niet bewust van een stamboek kaart, het enigste wat ik heb van Willem is een paspoort van het KVTH. Ook lees ik dat je niet persee lid hoeft te worden van het KVTH. En de handtekening van de vorige eigenaar, is die persee nodig?

En wat moet ik dan opsturen, zijn paspoort met een brief van overschrijving met mijn gegevens?
Kan Willem ook op 2 namen worden gezet, of kan het echt maar op een?

Dankjewel!

Peerke_

Re: Overschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 20:50

Op de site van de KVTH staat als het goed is precies uitgelegd hoe je dit moet doen,
Je moet in ieder geval je paspoort (aangetekend) opsturen naar de KVTH.

Hier zijn kosten aan verbonden, maar je hoeft geen lid te worden.
Al krijg je als lid wel behoorlijk wat korting.

Een paard kan maar op 1 naam tegelijk staan.

hollie

Re: Overschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 09:51

@ Christy je bent nog geen 22, dus je kan jeugdlid worden, dat houdt onderstaande in

Dit kost je 30 euro met blad of 20 euro zonder. En je mag dan gratis je paard op naam laten zetten. Jeuglid kan je worden tot je 22e. Je bent dan gewoon een volwaardig lid je hebt alleen geen inspraak in vergaderingen.

Je zou zelfs kunnen overwegen om dit jaar selectie te gaan rijden, en met Willen naar de Nationale in Den Bosch te gaan!!! Dat zou toch helemaal leuk zijn,
Met Willem naar de Nationale Kampioenschappen