Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
corrie85 schreef:nee, ik ga een quarter kopen, omdat ik het western rijden zo geweldig vind en een fjord toch beperkt is.
een fjord is gebouwd op de voorhand en een quarter op de achterhand en dat maakt een groot verschil.
tuurlijk kun je met een fjord western rijden, maar spinnings, stops etc. worden heel moeilijk.
corrie85 schreef:ze is trouwens afgekeurd wegens een beschadigde en verkalkte nekwervel, door een vroeger ongeluk, hierdoor zijn bloed en zenuw banen verkneld. Ze voelt minder en heeft na lang liggen soms doofheid in haar achterbeen. Voor de rest geen pijn, en dat maakt het zo moeilijk en vervelend
cynthiar schreef:Je hoeft toch niet perse naar de slager??? Je kan hem ook vredig in laten slapen op eigen terrein. Ook minder stressvol denk ik.
cynthiar schreef:Je hoeft toch niet perse naar de slager??? Je kan hem ook vredig in laten slapen op eigen terrein. Ook minder stressvol denk ik.
xTesske schreef:ik weet dat hier al topics over zijn maar die zijn al verlopen en kan ik dus niet meer in reageren
Ik ga binnenkort beginnen met western met mijn fjord, ben nu ook al een beetje begonnen op tips van een kennis maar dat
doe ik voorzichtig ik wil het namelijk niet verkeerd doen. Over een paar weekjes rijd ik denk ik mijn eerste western les.
Ik weet wel al dat het mij en mijn fjord meer bevalt dan western, ze is vroeger ook western gereden maar toen weer
over gegaan op engels maar dit vind ze 10x leuker.
Nu vroeg ik me dus af, wie rijd er mijn zijn fjord (kruising) nog meer western?
foto's zijn welkom