Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hoihoi,
Ik bied hierbij de volle broer van mijn Tinker aan.
Het gaat om een 4 jarige hengst, zwart bont.
Hij is 152 hoog.
Geboren 18 april 2008
je kan hem pakken , leiden , poetsen , hoeven optillen , met wandelen onrustig als je hem alleen meeneemt maar wel te corrigeren ,
erg nieuwsgierig , wil alles zien , ruiken , voelen , niet bang , de smit is ie niet gek op maar met rust wel braaf.
, kieskeurig op lekkers...broodje , appel , wortel , muesli..al het andere smijt hij zn bak uit.
heel grappig ;als je de wei doorloopt loopt hij eigenlijk in je aura mee te zwemmen.
Hij is in voor een geintje , als je voetstampt sjeest hij weg en komt net zo weer op je af, dus hij heeft humor.
Heb filmpjes van vandaag. Op aanvraag.
Prijs is een vraagprijs.
Dier is onbeleerd,(zadelmak) kan tegen meerprijs beleerd worden.
Kan ook evt gecastreerd worden hier.
Voor meer info, pb
de foto's zijn stills uit het filmpje van vanmorgen.
Eventjes vooruit gejaagd, hij is een hele rustige verder
Staat net over de duitse grens. (bij boxmeer de grens over)
Ik bied hierbij de volle broer van mijn tinker aan (daarvan foto's in mijn profiel)
Het gaat om een 4 jarige zwart bonte hengst, die er zelf geen weet van heeft dat hij hengst is.
Zijn stokmaat is 152. En hij is geboren op 18 april 2008.
Zijn vader is Connor, een vosbonte tinker(niet gekeurde hengst). Zijn moeder de zwart bonte Isha (geimporteerd)
Dus hij heeft geen stamboek papier.
Hij is in handen, je kunt hem gewoon pakken en leiden, Ook is hij braaf met poetsen en hoefjes krabben.
Met wandelen kan hij wat onrustig zijn, maar hij loopt niet over je heen, en is makkelijk te corrigeren.
Trailerladen is hij bekend mee. Is ook al een keer verhuisd. En hij heeft GEEN stalondeugden.
Het is een erg nieuwsgierig dier, Hij wil alles horen zien voelen en ruiken. Hij is ook niet bang aangelegd. Alleen bij de smid, daar is hij niet gek op. Maar hij zal niks doen.
Overigens is hij kieskeurig op zijn extra voer, wat hij niet wilt, dan smijt hij zijn voerbak uit. zoals broodjes appels wortels en muesli. De rest wat hem niet aantrekt eet hij niet. (brok overigens geen problemen mee)
Als je het weiland inloopt is hij net een jonge hond. Hij volgt je overal, en wil graag zien waar je mee bezig bent.
Hij is wel in voor een geintje hoor. Als je voetstampt sjeest hij weg,en komt hij net zo hard weer terug, om het zelfde spelletje nog een keer te herhalen.
Filmpjes heb ik ook, op aanvraag. De stills zijn uit dat filmpje, een grappige reactie op een voetstamp actie. Hij is verder super braaf.
Hij is wel onbeleerd. Maar kan evt beleerd worden. En castratie is ook bespreekbaar.
hij staat net over de duitse grens, nabij kalkar. 75min vanaf amersfoort.
Ik bied hierbij de volle broer van mijn tinker aan (daarvan foto's in mijn profiel)
Het gaat om een 4 jarige zwart bonte hengst, die er zelf geen weet van heeft dat hij hengst is.
Zijn vader is Connor, een vosbonte tinker(niet gekeurde hengst). Zijn moeder de zwart bonte Isha (geimporteerd)
Hij is in handen, je kunt hem gewoon pakken en leiden, Ook is hij braaf met poetsen en hoefjes krabben.
Trailerladen is hij bekend mee. Is ook al een keer verhuisd. En hij heeft GEEN stalondeugden.
Het is een erg nieuwsgierig dier, Hij wil alles horen zien voelen en ruiken. Hij is ook niet bang aangelegd. Alleen bij de smid, daar is hij niet gek op. Maar hij zal niks doen.
Filmpjes heb ik ook, op aanvraag. De stills zijn uit dat filmpje, een grappige reactie op een voetstamp actie. Hij is verder super braaf.
Hij is wel onbeleerd. Maar kan evt beleerd worden. En castratie is ook bespreekbaar.
Snackie schreef:[/quote]Aangeboden:
Brave 4 jarige zwart bonte hengst.
Bekend met trailerladen en wandelen, geen stalondeugden.
Het is een erg nieuwsgierig dier, Hij wil alles horen zien voelen en ruiken. Hij is ook niet bang aangelegd. Nog wat nerveus bij de smid maar wel braaf.
Filmpjes heb ik ook, op aanvraag.