Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ik rijd ondanks zijn groote met veel plezier op hem en groeien we samen naar toe om echt een team te worden. hij is overgens 1,40- 1,45 ik heb hem al een tijdje niet gemeten. maar hijs mooi breed dus het valt niemand op:P
Erna_89 schreef:ik heb zelf een schwarzwalder kruising. moeders is een haflinger, ik heb niet het kleurtje wel de bouw en het karakter.
ik zal wat vertellen over zijn karakter:
in de omgang kan hij wat dominant zijn maar absoluut niet gemeen en bere nieuwsgierig, ook wel een beetje lomp.... bovendien ook erg nuchter
hij is erg lief en kan ook prima alleen op stap, maar aangezien hij nog 4 moet worden ben ik wel voorzichtig met hem.
met het rijden ontwikkeld hij zich als een meedenkende pony, die erg braaf is en snel leert. vaak de dingen sneller oppakt dan ik het begrijp, maar hij duld mijn fouten en laat het meteen merken als ik het goed doe. ook die van mij is erg gevoelig voor mijn buien en is daarin ook echt mijn maatje en een spiegel die erg confronterend kan zijn.... ik ben super blij met hemen ik rijd ondanks zijn groote met veel plezier op hem en groeien we samen naar toe om echt een team te worden. hij is overgens 1,40- 1,45 ik heb hem al een tijdje niet gemeten. maar hijs mooi breed dus het valt niemand op:P

(idd wel een oud topic, maar omdat er zo weinig over Fuchsen op Bokt voorbij komt reageer ik toch eventjes
)

fjordwijk schreef:[ Afbeelding ]
Onze Freek, een ontzettend lieve ruin van 4 jaar. Is in mei al op ponykamp geweest en (bijna) nergens bang voor. Mijn dochter van 11 met PDD-NOS is met en door hem ontzettend gegroeid en heel rustig gestart met wedstrijden. In september 2e geworden in de B. Soms sterk (bij osteopaat en net uit de trailer), maar onder het zadel met twee vingers te sturen. Hij zal hooguit bij iets wat hij eng vindt, wijken.
Vooral is hij erg grappig en maakt ons aan het lachen:
[ Afbeelding ]