oeioei, uier is terug slap geworden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kez2012

oeioei, uier is terug slap geworden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 20:55

hallo bokkers,
ik heb een hoogzwangere shetlander. Nu staat zij al een poosje binnen in een grote loopstal. Daarstraks zette ik haar na een tijdje weer buiten en ze zag haar vriendjes in de verte en heeft eens goed zot gedaan,... (lopen, bokken, hinniken,...)
Nu stond haar uier voor ik haar buiten zette kei kei hard maar toen ik haar binne zette was hij vele soepelder terug .. Hoe zou dit nu komen? Zou ik haar morgen terug buiten zetten of zou dit komen door stress of dergelijke en kan ik haar beter maar binnen in zijn vertrouwde omgeving laten staan?

Muzefee

Re: oeioei, uier is terug slap geworden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 21:09

Het is normaal dat een uier gedurende de dag wat afzakt, vaak zit het gewoon vol zucht en dat lopen ze weg. :) Dikke kans dat het morgenvroeg wel weer voller is.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 21:10

Door de beweging wordt de uier vaak wat slapper, hoef je je geen zorgen om te maken.

kez2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 21:29

fieuww!! wat was ik eventjes ongerust :p

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 23:18

Inderdaad dat is nog zucht, als het echt zover is blijft het wel vol, de melk loopt niet weg :))
Het is wel heel goed om zo te blijven bewegen dus zou haar zeker lekker elke dag buiten laten.