Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cuneracobs schreef:daarom vind ik dat ik dat hardop mag zeggen, ik heb altijd wel succes gehad in belgie maar heb er een hekel aan als ik zie dat het desbetreffende bestuur de jury's uitzoekt en dan zelf ook nog is deelneemt aan de shows, er worden jury's gezocht bij de type ponys van de bestuursleden , dat vind ik niet kunnen en weiger om daaraan mee te werken, moet ik zeggen dat ik putte wel een super fijne show vond om aan deel te nemen dus daarover totaal geen negatieve kritiek!!! en als ik een pony had staan die ook in dat zelfde type zou staan kon ik het nog wel is proberen maar helaas richt ik me nu op re rwas en de nationale in nederland dus heb ik mijn ponys nu nog niet klaar
kom op ik vertel toch niks nieuws!!?? laten we met zijn alle gewoon even eerlijk blijven, ja kan het ook anders uitlegen , de weg die ik met mijn ponys mijn fokkerij ingeslagen ben dat is niet van dat type wat de jurys die in belgie komen jureeren willen zien dus doe ik niet mee( dat is mischien de politiek correctere uitleg)
darwin schreef:Wij gaan het ook nog maar eens proberen in de aangespannen rubriek.
Laura, ik dacht dat Andries 2 pony's in zou schrijven dat hij zei ?