Een broertje of zusje voor Chocolate Confetti?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Angelique

Een broertje of zusje voor Chocolate Confetti?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 22:18

Krijg ik (SH Chocolate Confetti) dit jaar een broertje of een zusje ?

Mijn mamma Happy April hield mij maar liefst 358 dagen verborgen voor de buitenwereld. Op 1 oktober 2010 werd ik dan eindelijk gelanceerd.
Afbeelding
Afbeelding

Het werd al snel duidelijk waarom ik zo lang in mam's buik moest blijven. Mamma moest nog een dik truitje voor me breien, en met al die stippen viel dat nog niet mee. Mijn mamma is niet zo'n crea-bea ;)
Afbeelding

En dat truitje was hard nodig, voor ik wist stond ik in de dikke sneeuw :oo
Afbeelding

Het werd al weer snel voorjaar. En dat dikke truitje werd toch wel erg ongemakkelijk, het begon te kriebelen. Mijn vrouwtje had het snuggere idee :)* mijn hoofdje en hals te scheren. Ik liep voor aap >;)
Afbeelding

Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Met 8 maanden (mei 2011) was ik een lekker ventje :9
Afbeelding

Aangezien ik zo'n succes ben, in alle opzichten O:) , hebben mijn ouders besloten een broertje of zusje te maken. Maar aangezien mijn mamma zoveel moeite had een truitje voor mij te breien, hebben ze besloten dat mijn broertje of zusje in het voorjaar ter wereld zal komen.
25 mei heeft mijn mamma er, als alles goed gaat, 340 dagen op zitten. Geen mohair-truitje deze keer maar een bikini of stoere boxershort :D

Ik ben helemaal vergeten mijn pappa en mamma voor te stellen :o
Mijn mamma (ook met geschoren koppie :P ) Zwart-roan
Afbeelding

En mijn pappa *D Valk-panterbont
Afbeelding

Wat denken jullie dat het gaat worden???? Ik ben zoooo benieuwd of mijn mamma aan de stippen gedacht heeft :):)

Nicole288

Re: Een broertje of zusje voor Chocolate Confetti?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 22:41