Een slotje wordt niet zomaar op verzoek geplaatst, en al helemaal niet omdat de gegeven reacties je toevallig niet aanstaan

Zo werkt het dus niet..... (en da's maar goed ook).
150m2 als 'paddock' is op zich best netjes. Maar, een pony alleen zetten is echt not-done. 't zijn niet voor niks kuddedieren hé.....
Daarnaast; vinden je ouders het wel goed dat hun tuin verbouwd wordt tot winter'weide'/paddock? Gras zal er dan niet meer te vinden zijn hoor.

Dan lopen ze alles kapot. En gras genoeg zal er natuurlijk helemaal niet zijn.
En een stal/schuilstal/tuinhuisje in je tuin bouwen mag ook niet zomaar

Het is allemaal niet zo makkelijk als het lijkt; 'pony in de achtertuin en klaar'.
frodo1993 schreef:Hoe lang komt de pony dan op het 'winterlandje' te staan?
150m2 vind ik persoonlijk groot genoeg als de pony er niet het hele jaar op staat.
Heb je misschien de mogelijkheid om de pony dan in de wintermaanden met een geit o.i.d. te zetten?
Niet ideaal, maar voor even kan het wel. Als de pony dan de rest van het jaar lekker met vriendjes op een groot stuk land staat, dan vind ik dat het prima kan

Wat moet een pony nou met een geit als maatje? Pony van m'n weide-buurman staat ook alleen, met 3 schapen en een geit. Beest heeft daar helemaal niets aan hoor, trapt als het even kan alle schapen en geiten weg en staat continue naar die van mij te hinniken, want ik heb er nl. 3 lopen.
Geiten vreten vaak helaas ook de manen en staart aan.
En waarom zou een geit er bij, een voordeel zijn of makkelijker zijn dan er een andere shet bij te zetten? Dan kan je er dus net zo goed een shet bij zetten.....
Wij mensen kunnen ook niet echt communiceren met een aap of een koe.