De KVTH afd.Zuidholland,Friesland-Flevoland en Noordholland-Utrecht organiseren in samenwerking een VOPP proef. Voor info en inschrijving bij het secretariaat.
Had me eerst opgegeven met mn ruin, Wilco. Maar toen bleek later dat ruinen niet mee konden doen voor t predicaat.. Ik ga nu mee doen met een merrie, maar wie is nog eventjes geheim..
Is het sinds dit jaar dat ruinen niet mee kunnen doen voor het sportpredicaat? Het is toch voor zijn vader en moeder van belang dat als een ruin het predicaat haalt?
Sita_
Geplaatst: 01-10-12 12:01
LET OP De VOPP Didam gaat definitief niet door, de deelnemers die in Didam wilden startten kunnen nog wel aanmelden voor Middenbeemster.
Met een ruin kun je enkel nog t sportpredicaat halen als je B+5 springen of Z1+1 dressuur bent tussen de paarden. Aangespannen weet ik niet precies. De VOPP is enkel nog maar voor merries.
Ik rijd mee in Middenbeemster met Mitra van de Wortel
feoramore
Geplaatst: 01-10-12 12:06
Jammer maar helaas tot daar dan
Maar ik moet eerlijk bekennen dat een sport predikaat behaald door dit Het nog niet waardig maakt voor de merrie
edelgold
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-12 01:09
Helaas had een van de 12 zich afgemeld . Er is boven gemiddeld gepresenteerd 5 deelnemers een AA sport predikaat. 3 een A. 3 een B
[quote="Sita_Ik rijd mee in Middenbeemster met Mitra van de Wortel [/quote]
Jij reed op Wilco .
Sita_
Geplaatst: 23-10-12 08:05
Dat klopt, Mitra was er niet klaar voor dus heb haar teruggetrokken Met Wilco hebben we n B gehaald met 84 punten, oa n 9,5 op springen en n 9 op gehoorzaamheid.
Vanwege het spannen om voldoende deelname reed ik daarom met Wilco mee.
Jossie
Geplaatst: 23-10-12 11:48
edelgold schreef:
Helaas had een van de 12 zich afgemeld . Er is boven gemiddeld gepresenteerd 5 deelnemers een AA sport predikaat. 3 een A. 3 een B.
Kleine correctie, er waren twee A's (eenmaal onder zadel en de aangespannen deelnemer) en 4 B's.