wat kan het waken lang duren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

friesiszwart

wat kan het waken lang duren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 14:42

zoals de titel al aangeeft, ben ik aan het waken en mijn merrie blijft al dagen met twee harsdopjes staan. Wat zijn die laatste loodsjes dan zwaar. Laat staan voor de merrie.

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 14:43

Spannend! Staat ze onder de camera of is het met de slaapzak voor de staldeur?

Gentle_Vival

Re: wat kan het waken lang duren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:31

Waken is ook zwaar!
Wij waken nog niet, maar gaan wel 3 keer per dag heen, bij enige twijfel snachts ook. Begin um nou na 1.5 week ook wel te voelen hoor :=

Hoe waak jij?
Ook naar stal toe en kijken hoe ze er voor staat?

friesiszwart

Re: wat kan het waken lang duren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 07:14

Overdag hou ik vanuit huis toezicht. Dan staat de merrie buiten. In de avond / nacht het ik twee camera's om de stal deze zijn verbonden met een tv zodat ik binnen het paard in de gaten kan houden. Verder heeft zij een halstermelder aan het halster. In de nacht als het rustig is probeer ik te slapen en zet de wekker om het 1,5 uur. Helaas moet ik vandaag echt naar het werk en heb ik twee vriendinnen die haar in de gaten houden, en natuurlijk de halstermelder.

Kyara27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 12:06

Ik weet precies waar je het over hebt. Sandy is nu 4 dagen over tijd, ik heb vier nachten in de auto geslapen buiten haar stal... in de stal was veel te koud en doe ik geen oog dicht. Inmiddels ben ik flink verkouden en brak. Vorige week ging het waken wel makkelijker, toen had ik vakantie. Nu ik weer aan het werk ben, kan ik s'nachts niet meer waken. De stalhoudster/eigenaar van Sandy (wij leasen haar) houd haar nu in de gaten, maar die kan ook niet heel de nacht erbij zitten.
Ik hoop voor jou dat het veulentje vandaag komt, volgens mij is het s'nachts weer aardig koud.