[WN] Sheza Lucky Whiz

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JaleesaHenna

Sheza Lucky Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 23:58

Hallo,

Ik ben op zoek naar wat meer info over mijn paardje Whiz (Sheza Lucky Whiz)
Bay merrie
4 April 2004
breeder: Versendaal Van Welsum J, Oudenbosch, Nederland
Vader: Whiz Me Luck (v Topsail Whiz)
Moeder: Smart Hollywood Peppy (v Brinks Hollywood Son)
Op de papieren staat nog een verkoopdatum aan een Rynvos Michael te Essen, Belgie op 21/10/2005
Ik heb haar 2 jaar geleden gekocht op de Two Lazy Seven Ranch in Nieuwmoer, Kalmthout, Belgie..

Ik ben vooral benieuwd naar (veulen)foto's van haar, Oh wat moet ze een mooie baby geweest zijn <3
Alle andere info ook welkom natuurlijk! Waar en wat ze in de tussentijd gedaan heeft enz..
Van de moeder is ook alle info welkom aangezien ik niet veel tot niets van haar terug vind, zelfs geen foto's :(

Alvast bedankt iedereen!

Zo ziet Whiz er nu uit (ze heeft nog een wit sterretje onder haar voorlok)
Afbeelding

xxShowxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 23:13

hallo

u vroeg naar informatie over de moeder van u paard.... deze merrie is nogsteeds in bezit van de fokker van u paardje...
ze staat op the pine ranch in bergen op zoom dus mocht u het leuk vinden kunt u altijd kijkje komen nemen... ik ben bevriend met de eigenaresse.
zij heeft u bericht gelezen en gaat kijken of ze nog ergens foto kan vinden van u paard als veulen.
de pedigree van de moeder is ook in zijn geheel terug te vinden op all breed pedigree.com als u dan daar de naam van de moeder intypt.
http://www.youtube.com/watch?v=EZDNKHMK ... BHSrPzOpVX dit is een link naar een filmpje op youtube daarop is smarty te zien!

gr leona

JaleesaHenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 23:31

Hey!

Heel erg bedankt voor je reactie Leona! _/-\o_
Hebben ze nog een website van The Pine Ranch? de links die ik vind doen het niet :(
Ja haar pedigree had ik daar al gevonden maar eigenlijk nergens foto's of veel info..
Leuk filmpje!
Enkele foto's van Smarty zelf mag ook hoor :)
Oh babyfoto's van Whiz *\o/*
Kan je me misschien meer vertellen wat er in de tussentijd met Whiz gebeurt is? Hoe lang is ze op The Pine Ranch geweest? Is ze daar opgeleerd? Of als veulen verkocht? Alle info welkom!

Ik kan niet wachten! :D

xxShowxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 21:40

hallo

het klopt dat u geen site kan vinden van the pine ranch die is er ook niet!
whiz is hier ook niet geboren maar in hoeven op de toenmalige stal van peter simons....ze was wel te vroeg geboren waardoor smarty haar bijna had verstoten maar met de nodige hulp is dit gelukkig allemaal goed gekomen...ze is met 6 maanden verkocht aan maikel uit essen toen is ze daar opgegroeid en zijn ze begonnen met zadelmak maken rond haar 3 is ze terug gekomen naar peter simons en hebben ze haar daar verder basis ingereden....daarna heeft maikel haar weer mee naar huis genomen en toen zijn wij haar uit het oog verloren.

gr leona

JaleesaHenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 22:56

Bedankt voor de info :)

Heb je de eigenaresse van smarty nog gehoord i.v.m. de foto's?

mommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:10

Vind dat je een mooi paard hebt <3
Al veulie fotos....
Succes

Sammy_Jo

Re: Sheza Lucky Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 23:45

Ik kan je niet verder helpen maar, wil wel even zeggen dat je een mooi paard heb.