Ik zoek meer informatie van deze kleine man.
Heb internet al helemaal rond besnuffeld maar niks gevonden.
Zouden jullie me a.u.b kunnen helpen

Het gaat om deze jonge man

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mallow schreef:Zou je eens kunnen kijken in welke plaats hij zijn entingen heeft gehad? Dat staat gewoon in je paspoort..
heavenley schreef:ik zou maar eerst eens beginnen met je stal te betalen want het is niet zo netjes om je paard 10 dagen bij ons op stal te zetten en dan zomaar wegtegaan en niets meer van je te laten horen..en dan ook niet meer op telefoontjes sms en watch apps te reageren ook heb je me verwijderd van facebook en hyves..onthou ik zal nooit meer helpen.. ga eerst zelf eens goed voor je paard zorgen en maak je daarna druk om waar hij vandaan komt..
heavenley schreef:ik zou maar eerst eens beginnen met je stal te betalen want het is niet zo netjes om je paard 10 dagen bij ons op stal te zetten en dan zomaar wegtegaan en niets meer van je te laten horen..en dan ook niet meer op telefoontjes sms en watch apps te reageren ook heb je me verwijderd van facebook en hyves..onthou ik zal nooit meer helpen.. ga eerst zelf eens goed voor je paard zorgen en maak je daarna druk om waar hij vandaan komt..
Whis_Serada schreef:heavenley schreef:ik zou maar eerst eens beginnen met je stal te betalen want het is niet zo netjes om je paard 10 dagen bij ons op stal te zetten en dan zomaar wegtegaan en niets meer van je te laten horen..en dan ook niet meer op telefoontjes sms en watch apps te reageren ook heb je me verwijderd van facebook en hyves..onthou ik zal nooit meer helpen.. ga eerst zelf eens goed voor je paard zorgen en maak je daarna druk om waar hij vandaan komt..
Vechten jullie dit lekker achter de schermen uit A.U.B