Ik ben vandaag bij een heel leuk paardje wezen kijken om eventueel te kopen. Als je har zag was het eigenlijk wel overduidelijk dat er 'fries'in zit. Ze had echt de billen van een fries namelijk. Maar als ik in haar papier ga zoeken kan ik het echt niet vinden, dus snap er niks meer van.
Haar naam is Melle Romadori vader Melle Bruno Moeder Melle Lirene
Vader vader is Oosterbroek Sergio Moeder vader is Melle Monika
Vader moeder is Hemmingway Moeder moeder is Melle Irene
Wie kan mij helpen. Is dit een vals papier? Of verbeeld ik het me (de eigenaren zelf beweerden ook dat er 'iets van fries' inzit. Misschien dat het gewoon net zo lijkt of dat ik er overheenkijk in het papier?
Zo te zien zit er geen fries in, je hebt wel een mengelmoesje: KPWN, NRPS, New forest. Hoe zit het met de stokmaat van dit paard? Heb je er misschien een foto van?
de stokmaat is 1,56, Foto heb ik wel maar zolang het paard niet van mij is vind ik niet dat ik deze kan plaatsten (zijn ook niet heel duidelijk) Is inderdaad een mengelmoesje, kwam ook nog holsteiner tegen. Is wel voornamelijk NF
Ja denk dat ik zo even een mailtje stuur, ben wel erg geiinterresseert in haar. Maar begon bijna te denken dat ik er overheen las in het stamboekpapier.
Kabouterdans
Geplaatst: 26-02-12 10:40
Chip en papier controleren dan weet je of de afstamming klopt?
Als ik besluit om haar te kopen dan neem ik inderdaad een chiplezer mee.
calippo1993
Geplaatst: 30-03-12 13:56
Kan je me een foto sturen? Als ze inderdaad Melle Romadori heet en haar vader Melle Bruno is, dan is ze een NRPS er, met New Forest erin. Ik heb haar een tijdje gereden om te kijken of ik haar wilde kopen. Dit was vorige jaar maart op mijn stage.