3 dames hoogzwanger!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ilsexxx

3 dames hoogzwanger!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 19:28

Hallo!

3 van mijn verzorgpaarden zijn drachtig.
De Lotte is 7 maart uitgerekend, Liefke de week daarna en Namke de week dáárna.
Over 1 week is de 1e aan de beurt om het veulentje ter wereld te brengen. Lotte is namelijk 7 maart uitgerekend en de paps is Jesse 435 Sport.

En een érg mooie standfoto!
http://www.legacyfriesians.com/jesse_435_large.gif

Mama is Lotte, 1e premie stermerrie. Was doorgestuurd naar de kampioenschappen maar daar niet doorheen gekomen. Maar 1e premie ster is al erg goed vind ik!
Foto:
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag weer even geweest en foto's gemaakt van Lotte. Ik denk echt dat er zo wel 3 in passen, zo dik is ze. Ze staat echt op knappen en de buik hangt letterlijk op de knieen. We wandelen nog en voor de rest maar rustig aan en zorgen voor zo min mogelijk stress haha.
Ze heeft eerder een 2ling gehad, deze zijn helaas beide doodgeboren (tevens ook te vroeg). Daarna nog een merrieveulen maar door een fout van de DA ook overleden. (gat in de longen omdat ze een sonde nodig had. Deze was niet in de maag gekomen maar in de longen en heeft het daardoor helaas niet gered)
Het is dus extra spannend omdat ze nog niet voor een nakomeling heeft gezorgd die leeft.

Hier foto's van vandaag!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De papa van de veulens van Namke en Liefke is Eibert 419 Sport.
http://www.karinshobbyfotografie.nl/ima ... %20419.jpg
Heb nog geen foto's van ze,maar bij namke zijn haar uiers het meeste gevuld van de 3. Die van Liefke zijn ook al mooi gevuld maar net iets minder dan die van Namke. Namke is de dunste zwangere mam, daarna Liefke en daarna dus Lotte haha.

A.s maandag weer foto's en update! :D

xxx
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-06-12 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd.

regina

Re: 3 dames hoogzwanger!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 20:06

wauw, wat een buiken al!
lotte's datum schiet al op zeg, ben benieuwd!