Wie kent deze Friese merrie Famke Marije (19jaar)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jelle&Tagi

Wie kent deze Friese merrie Famke Marije (19jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 20:53

Haii Iedereen

Ik HOOP dat jullie mij kunnen helpen!!
Ik ben opzoek naar mijn lieve friese merrie genaamd Famke-Marije,(stamboek) 19jaar oud
Ze is een ouderwetse merrie, lekker koppig maar gaat voor je door het vuur!!
Beleerd onder het zadel en voor de kar!!

Haar levens nummer is: 199325570
Helaas kon het stamboek mij niet verder helpen omdat zij nooit overgeschreven is door een nieuwe eigenaar en nog steeds op de naam van de eigenaar staat waar ik haar verzorgde!!

k weet dat ze verkocht is aan de familie Krul te Leiden, hun hebben haar verkocht aan een discotheek eigenaar in Belgie
en hun hebben haar verkocht aan een handelaar in Zeeland. Met deze man heb ik telefonisch contact gehad maar deze man had in de gaten hoe graag ik haar wilde hebben en vroeg de Hoofdprijs!! (Helaas heb ik geen gegevens meer van deze man)
(Dit is al een tijdje terug)
Het schijnt dat zij een harde schop heeft gehad tegen haar neus, en waardoor nu haar neus schuiner staat?? Of dit waar is weet ik niet.

Ik zou heel graag willen weten of ze nog leeft! Zoja? Hoe gaat het met haar? En mocht ze er niet meer zijn, dan wil ik het ook graag weten, en kan ik mijn zoektocht stoppen.

Hopelijk kunnen jullie mij opweg helpen en hoor graag van jullie!

Afbeelding

Jelle&Tagi

Re: Wie kent deze Friese merrie Famke Marije (19jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 21:45

Overige info: Ze heeft een liptattoo & een F in haar nek (deze is niet duidelijk)

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:31

zou je die eigenaar van de discotheek niet nogmaals om de informatie kunnen vragen, wellicht weet hij dit nog?
succes met je zoektocht.

Jelle&Tagi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 19:09

friesiszwart schreef:
zou je die eigenaar van de discotheek niet nogmaals om de informatie kunnen vragen, wellicht weet hij dit nog?
succes met je zoektocht.

Helaas weet ik de naam van de discotheek eigenaar niet en die man in zeeland heb ik zijn naam enz niet meer :(