We wachten hier inmiddels nog altijd op een baby, het schiet nog niet erg op.
Ik weet helaas geen data omdat ik de merrie drachtig gekocht heb (zonder dat ik iets van de dracht wist)
De vader is dus onbekend. Wel lopen er veel appaloosa's daar. dus zou er zomaar een half appie uit kunnen komen.
Vandaag heb ik een lekkere troetel buurt gehouden voor mn meisje.

Dus na een tijd borstelen was haar vacht weer wat normaler. Ook haar manen heb ik weer is helemaal uit gekamt, en haar staart gevlecht.
Ze vond het heerlijk! lekkere massages zijn altijd fijn. Even lekker een blokje om (maar een paar meter, ze loopt niet meer zo makkelijk) is altijd leuk.
Ik heb het idee dat het niet lang meer duurt, zeker nu ze kleine witte puntjes op haar uier heeft zitten!
Zelf heeft ze er erg veel last van. Ze kan niet meer normaal lopen, want ze komt konstant met haar achterbenen tegen haar buik aan

Voor wie haar eerdere topic niet gezien heeft: [KS-ITP] dik-dikker-dikst-nog veel dikker?
Inmiddels word ze uiteraard niet meer bereden, maar ik ga zo vaak mogelijk een stukje wandelen.
Ook ben ik druk bezig met afbouwen van dekens! ze draagt inmiddels overdag geen dekens meer!
Als iemand nog dingen weet die goed/fijn voor haar zijn, dan hoor ik het graag! Dit was absoluut niet de bedoeling, en ik moet zelf dus nog veel leren!
Na dit verhaal, dan eindelijk de fotos!

beetje slaperig!

Mooi meisje!

Bungel buik

Ze was toch een boommaat of 5 smaller?

En als aller laatste!

De enige echte.............. MELKBAR!

(witte puntjes heel klein beetje te zien)

En, wat vinden jullie?