Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
banditlove schreef:Hij komt uit spanje en er is bekend dat zijn ouders pre zijn
keona schreef:ik vind 2600 voor een mooi gekleurde hengst met goed karakter en onder het zdel zeker niet teveel(maar het is een vr.prijs,dus je kan altijd lager bieden).inderdaad dit is geen pre=want dan had hij papier,het is nu dus een cruzado=kruising,of een andalusier
Langcara schreef:keona schreef:ik vind 2600 voor een mooi gekleurde hengst met goed karakter en onder het zdel zeker niet teveel(maar het is een vr.prijs,dus je kan altijd lager bieden).inderdaad dit is geen pre=want dan had hij papier,het is nu dus een cruzado=kruising,of een andalusier
Als hij in de d pony maat valt, is het misschien niet te veel, maar verder is er toch niemand die er echt op zit te wachten. Want hij moet dan ook nog geruind worden. Want waarom zo'n dier hengst laten met alle problemen van dien?
Langcara schreef:Ik zeg niets van het karakter van hengsten.
Maar mensen die geen paarden aan huis hebben maar aangewezen zijn op pensionstalling, en dat is het overgrote gedeelte van mensen met paarden in Nederland, stuiten op problemen waar je met een merrie of ruin niet tegenaan loopt. Veel stallen willen geen hengst, en als het al wel goed is, dan mag die hengst weer niet in de wei, etc. En het rijden van de gemiddelde hengst is niet voor de gemiddelde ruiter weggelegd, wanneer die ruiter samen met anderen de bak moet delen.
Langcara schreef:keona schreef:ik vind 2600 voor een mooi gekleurde hengst met goed karakter en onder het zdel zeker niet teveel(maar het is een vr.prijs,dus je kan altijd lager bieden).inderdaad dit is geen pre=want dan had hij papier,het is nu dus een cruzado=kruising,of een andalusier
Als hij in de d pony maat valt, is het misschien niet te veel, maar verder is er toch niemand die er echt op zit te wachten. Want hij moet dan ook nog geruind worden. Want waarom zo'n dier hengst laten met alle problemen van dien?