[TI] Ik zoek een leuke tinker !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bertine37

Ik zoek een leuke tinker !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 19:26

Hallo,

Ik ben helaas nog steeds door wat pech hier en daar op zoek naar een leuke gezinstinker en heb tijdens deze zoektocht gemerkt dat het niet eenvoudig is om zomaar "verliefd" te worden en de juiste klik te voelen. En toen ik helemaal "in love" was werd mijn droompaardje afgekeurd bij de klinische keuring. :( Nu ben ik zelf getroffen door een nekhernia en kom ik zelf zeker niet door de buigproef heen :D , maar wordt al a.s. maandag geopereerd hieraan en hoop daarna dan spoedig te herstellen.

Het uitzicht op mijn eigen tinkie helpt me om deze periode door te komen. Ergens wacht namelijk nog steeds dat speciale paardje op ons.
Dus heb je niet direkt haast met de verkoop van je paardje en wacht je voor jouw paardje op het ideale plekje. Stuur me dan een pb. Ik heb voldoende mensen om me heen die me helpen met de verzorging etc...

We bieden je paardje:
veel liefde en knuffels en poetsbeurten en gewoon een goede verzorging.
Altijd weidegang en vriendjes en goed hooi.

Wij zoeken een tinker die
Lekker veel haar heeft, mijn dochters en ik houden van wolbolletjes met (erg) lange manen.
een megaknuffel die niet heeel erg eigenwijs is. (beetje mag wel), maar mag niet over je heen denderen.
Cool in het hoofd en buiten niet kijkerig.
lief met kinderen ( mijn dochters van 6 en 9 willen er ook graag op kunnen rijden)
Graag werkt in de bak, beetje aanleg voor dressuur is leuk.
niet te klein, vanaf 1,48 ongeveer, stevig cob type
liefst veel buitenrijervaring.
Gezond is en niet te oud. ( het paardje wordt denk ik 5x per week zeker gereden)
normale prijsklasse

Als alles goed gaat hoop ik over een paar weken in ieder geval weer te kunnen gaan kijken ( rijden zal dan waarschijnlijk nog niet gaan).

snowdon

Re: Ik zoek een leuke tinker !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 13:01

Mag 1.44m ook?

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Ik zoek een leuke tinker !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 11:26

Voor het zoeken van een paard te koop kun je een advertentie plaatsen op de Bokt Markt

Daarom hier een slotje!