promisses v. jus de pommes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BullyCotton

promisses v. jus de pommes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 15:04

Hallo,
Ik heb een paard Zuccarello, wiens vader Tenerife VDL is, en zijn opa is Jus de Pommes.
Ik ben alleen erg nieuwschierig, naar de moeder van mijn paard. Of zij ook zo hoog in de sport heeft gelopen etc.
Nu vraag ik dus of iemand Promisses (de moeder dus) kent, en waarvan, en of ze hoog in de sport heeft gelopen.
Voor de complete afstammeling en meer info over promisses:
http://www.horsetelex.nl/pedigree.php?horseid=207965

mnicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:29

Ken de merrie zelf niet. Maar wij hebben ook een nakomeling van deze merrie. Een 4 jarige ruin van L'esprit (x Jus de Pommes). Erg leuk bloed paard.
In oktober zelf zadelmak gemaakt. Inmiddels heeft hij zijn eerste (spring)wedstrijden gelopen. Hij pakt goed aan, fijn karakter en is erg voorzichtig. Ook al een keer L-spr. gestart en ook daarin gelijk een winstpunt (1 foutje). Hopelijk in het najaar ons debuut in het B-SGW/eventing.

Wat rij jij met jouw paard?

Weet dat er ook nog een nakomeling van deze merrie 1.40m springt met Gerbert te Koppele. Is een Sheraton die op concours Watch Me heet. Springt ook goed.
En er loopt er nog 1 in het M-springen volgens mij (deze heb ik nog nooit gezien).

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 07:51

He wat leuk wij hebben nu een paard op proef die ook als opa van moederskant jus de pomme heeft. Hij lijkt qua uiterlijk erg veel op zijn opa. Geen idee hoe hij zelf springt want dat hebben we nog niet geprobeerd, maar het is een ruin van Zangersheide met aan moederskant Ratina Z als oma...dus dat zit vast wel goed (Ramiro Z zit er ook ergens in trouwens). Het is een superbraaf en werkwillig paard.

mariskab94

Re: promisses v. jus de pommes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 15:49

leuk ras!!!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 16:51

Het is niet echt een ras hoor :') zeker iemand die graag 25 "nuttige" posts wil halen.