tinkerdag Grave wordt koudbloedendag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IneHee

tinkerdag Grave wordt koudbloedendag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 17:03

Op 30 juni vind op het prachtige terrein van het hippisch festijn Grave een koudbloedenwedstrijd plaats. dit was voorheen de tinkerdag Grave en is nu opengesteld voor alle koudbloeden.
Het is mogelijk dressuur te rijden officieel en niet officieel in de klasses B t/m zzlicht
Verder is er een leuk springparcours en een heuse Derby ( beide recreatief)

Alle info en mogelijkheid om in te schrijven vind je op www.tinkerdaggrave.come2me.nl

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 14:41

Er zijn al diverse inschrijvingen voor de koudbloedenwedstrijd in Grave binnen gekomen maar hellaas nog geen haflingers... :(:)

Het zou leuk zijn ook halfingers te zien dressuren en springen op deze leuke wedstrijd in Grave.
En wie durft het aan een echte DERBY te rijden ???

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 00:57

IneHee schreef:
Er zijn al diverse inschrijvingen voor de koudbloedenwedstrijd in Grave binnen gekomen maar hellaas nog geen haflingers... :(:)

Nu wel :D *\o/*

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 09:20

Klijn schreef:
IneHee schreef:
Er zijn al diverse inschrijvingen voor de koudbloedenwedstrijd in Grave binnen gekomen maar helaas nog geen haflingers... :(:)

Nu wel :D *\o/*

Ja heb het gezien SUPER...
Heel leuk dat je mee doet. *\o/*

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 22:22

Klinkt leuk! Die derby he, ik heb hier wel een echte spring haflinger maar die zit momenteel tot 90 cm parcoursen (M cat. c). Zitten er ook daadwerkelijk hindernissen tussen van een meter? Zijn de hogere hindernissen vaste hindernissen?

Ik bedoel op M klasse een rondje doen is heel leuk maar ik wil haar vertrouwen niet schaden nu het net lekker begint te gaan in de M en de cross.

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 17:26

Bailey_4ever schreef:
Klinkt leuk! Die derby he, ik heb hier wel een echte spring haflinger maar die zit momenteel tot 90 cm parcoursen (M cat. c). Zitten er ook daadwerkelijk hindernissen tussen van een meter? Zijn de hogere hindernissen vaste hindernissen?

Ik bedoel op M klasse een rondje doen is heel leuk maar ik wil haar vertrouwen niet schaden nu het net lekker begint te gaan in de M en de cross.

Als je ervaring hebt met springen in een parcours en zeker 80 kunt springen gaat de derby ook.
De vaste hindernissen zijn niet hoger.
Maar mensen die nooit een parcours hebben gesprongen moeten niet de derby willen proberen want veiligheid gaat toch voor alles

ArletCooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 09:31

Weet iemand welke dressuurproeven er gereden dienen te worden?
ik start niet officieel in de B. en rijdt maar 1 proef. ze zeggen zelf dat je ze kunt opzoeken op de KNHS site
maar daar kom ik niet heel erg veel wijs uit.

Ook rijdt iemand (onder de 18) ook een b-proef en ook maar 1 proef, is dit dezelfde
proef of weer een ander?

Hopelijk kan iemand mij helpen???

maschke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 07:10

ik kom denk ik ook met 2 haflingers in t M1 en M2 en een tinker in de B! proefjes zijn gewoon knhs voor de B is dat proefjes 5 en 6 ook voor de jeugd. aleen Aen B pony`s hebben andere proefjes.... jullie rijden dus alles 2 maar 1 proef en dat is dan proef 5.

groetjes mascha

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:42

Ik heb me opgegeven voor de M2. Hopelijk is deze rubriek in de ochtend.
Mijn schoonvader is jarig, anders maak ik geen vrienden weer ... :(

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:49

Twijfel, twijfel :+ Anderhalf uur rijden, derby. mm wel of niet, wel of niet, wel...of niet :+ Zou wel een goede oefening zijn voor de Z parcourtjes als ik een rondje van een meter doe O:)

Lastig, bailey is zo'n pony die als de pruik verkeerd zit, gewoon niks doet :') Ze houdt het graag spannend denk ik haha

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 02:57

Ik kom foto's maken :D

Ik print de startlijst uit en heb alle bokkers gemarkeerd waarvan ik weet wie een bokker is zodat ik sowieso van jullie foto's heb :)

Hariette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 11:11

@KoetJJs -> waar kan ik je foto's van Grave vinden ?

Rhinocornn

Re: tinkerdag Grave wordt koudbloedendag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:48

Hariette, die stuur ik je via een pb als ik ze gesorteerd heb. Maar heb zelf geen laptop die het kan, dus moet dan een laptop lenen. Ik hoop ze zo snel mogelijk te kunnen sturen naar iedereen :)