Wat leuk! Ik heb zelf een bijna 5 jarige Onne x Remmelt
In mijn profiel staan ook nog foto's.
Heb je ook een foto van die van jou?
Barvrouwke
Geplaatst: 18-02-12 18:08
Ik heb een onne x thomas van bijna 3 jaar oud, maar daar heb ik eigenlijk geen recente foto's van. Ik zie wel gelijkenissen in de onne van Jibbel, buiten het feit om dat ze hetzelfde halster hebben
sorry voor late reactie me computer startte niet meer op dus fotos zijn er ook afgegooit ik hoop dat ik ze nog op een camera heb staan ik zal gauw kijken laat het jullie weten
wij hebben thuis ook een onne 376 het is een 4 jarige merrie ze heeft als 3 jarige in de halve finale van de eurobottle cup gelopen en vorig jaar heeft ze halve finale gelopen op de centrale keuring voor 4 jarige merrie's met dressuur aanleg het is een hele lieve merrie maar onder het zadel behoorlijk pittig maar heel getalenteerd ik ben haar nu rustig aan het opleiden voor het z en dan gaat ze voor het eerst mee op concours maar dat zal nog wel twee jaar duren
Barvrouwke
Geplaatst: 01-03-12 13:13
Jibbel schreef:
Haha,dat is ook toevallig! Ben wel benieuwd naar de overeenkomsten tussen die van ons!
Foto van afgelopen zomer, toen was hij nog niet geen 2 jaar. Ik zal eens nieuwe foto's maken, want hij is wel mooi ontwikkeld
marloes91
Geplaatst: 01-10-12 13:12
Ik heb zelf een Minke H x Onne 376
Ze is nu net 1 jaar en 4 maanden Meet: Johanna Z
En 1 van haar in het geheel. Ze is ongeveer 1.50 (waarschijnlijk nu iets groter)
Liefs Marloes
Barvrouwke
Geplaatst: 29-10-12 16:41
Inmiddels alweer wat verder in de tijd. Dit was mijn onne x thomas afgelopen zomer;
En dit was een paar weken terug op de keuring. Schitterend weer overigens
Haha wat grappig! Die van mij doet het eigenlijk het hele jaar door, ook in de winter in de plassen in het speelbakje, smeerpoets hihi! En inderdaad ook liggen! Sjerk is rond de 1.65, en de jouwe?
Haha wat leuk zeg! Grappig dat hij het ook in de winter doet. Dat is een mooie maat. De mijne is nu net 1,5 jaar oud en meet 1.51. Ze heeft dus nog ff om te groeien. Maar hoop dat ze ook zo rond de 1.65 word.
monica08
Geplaatst: 24-12-12 13:48
Als we het over water hebben ken ik er ook nog 1! We zijn 3x naar haar toe gerend gister omdat ze zou gaan rollen in het water.. paar weken terug heeft ze dat ook al gedaan en toen was het hele deken + paar zéiknat
vivianl
Geplaatst: 25-12-12 13:07
Dat ken ik hahaha! vies en nat dat ze daarna zijn, en luisteren ho maar, die plas in!