Ik heb opzoek naar informatie Zelf heb ik een haflinger merrie (chantal van de ringakker) ik ben opzoek naar informatie over haar vader hemmingway en haar moeder kora van de breuly hoeve
chantal heeft een dochter waar de vader stadtrat van is haar dochter ken ik maar nu zoek ik dus info over haar vader. veder heeft ze nog een zoon (paspoort william) graag wil ik weten waar hij is hij is in mei 2008 geboren(vader wairan) en ik zoek haar dochtern cindy (op het paspoort celine) en haar eigenaren hebben haar een andere naam gegeven(vader wairan) veder hebben haar 6 andere veulens als vader wairan en deze hengst ken ik maar wil ook graag meer over hem weten
ook heeft chantal een voledige zus waar ik graag meer over zou willen weten helaas heb ik zo geen naam
dus ik zoek info van:
hemmingway kora stadtrat william cindy en wairan
Koen_H
Geplaatst: 17-02-12 22:37
Kora v/d Breule Hoeve komt ergens heel diep in mijn achterhoofd bekend voor,moet even archief bekijken.
Hee! Wat leuk dat je informatie zoekt over Stadtrat! Ik ben de eigenaar van Stadtrat! Ook hebben we een zoon van hem: Starko! Wat wil je weten over hem? Ik ben ook heel erg benieuwd naar zijn dochter! zou je daar wat meer informatie over kunnen geven? Weet je toevallig of zijn dochter inmiddels ook veulens heeft?
Groetjes!
veranadautje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-12 19:37
hallo,
erg leuk dat je in mijn topic reageerd want meer info over haar dochter krijg je via pb