ik ben met mijn zoe als veulen en als 1 jarige naar het nsvt geweest in lunteren nu heb ik omdat het op stal was waar ze stond haar als 2 jarige laten keuren door het ics ltd
kan ik nu gewoon nog naar nsvt gaan om haar te laten keuren of moet ik bij ics ltd blijven nu?
wie kan me er duidelijkheid in geven? wil namelijk toch wel graag nog een keer met haar naar een keuring.
Dan moet je haar wel weer overschrijven naar het IcS. Steeds overschrijven van stamboek kost ook steeds geld. Gewoon 1 stamboek lkiezen wat bij je past en daar bij blijven
Je kan altijd weer gewoon terug naar NSvT En die premie die ze daar heeft blijft naar mijn weet ook gewoonstaan. Maar dat weet Leonoor vast wel hoe of wat dat zit
snowdon
Geplaatst: 11-02-12 22:58
Als je naar een keuring van NSvT wilt moet je officieel gezien weer overschrijven lijkt mij, maar je kan altijd een mailtje sturen naar het secretariaat voor meer info.
Caily
Geplaatst: 11-02-12 22:59
Dan kan je niet naar Gersloot, die keuring is van ICS NL, je staat nu ingeschreven bij het Ltd, das iets anders....
cp112
Geplaatst: 11-02-12 22:59
Even toevoeging. Je kan wel terug naar NSvT maar dan moet je dus wel daar naar overschrijven
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-12 22:59
moet nog even uitzoeken welke nsvt keuring het dichtbij is voor me lunteren is behoorlijk ver
oke dan laat ik het
ik ga namelijk niet fokken met haar maar vondt het juist nog wel keertje leuk
zal eens verdiepen in het ics ltd dan want daar is ze voor het laats ingeschreven
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 11-02-12 23:02, in het totaal 2 keer bewerkt
cp112
Geplaatst: 11-02-12 23:00
HijadelaLuna schreef:
Dan kan je niet naar Gersloot, die keuring is van ICS NL, je staat nu ingeschreven bij het Ltd, das iets anders....
Van het NSvT is Pesse het dichtste bij vermoed ik, dat ligt nabij Hoogeveen (ZO Drenthe).
Jayney
Geplaatst: 14-02-12 10:57
Je laatste keuring was bij ics ltd, dus als je dan naar nsvt keuring wilt moet je haar naar mijn weten weer over laten schrijven naar nsvt...
ics ltd organiseert denk ik wel nog een keer een keuring in het Noorden van het land, tenminste dat hoop ik wel want ook mijn paardje staat daar ingeschreven
staat op de site. datum staat er nog niet bij maar dat is 9 september in Westdorp bij Borger in de buurt. In Drenthe dus.
Nuage
Geplaatst: 13-03-12 10:52
Ik heb nog nooit betaald voor overschrijving, jullie wel? Volgens mij zit dat gewoon bij het keuringsgeld inbegrepen. Je geeft je paspoort en ze zetten er een stempel in.
Het enige wat extra kost is dat je lid moet zijn van het stamboek in kwestie.