[ICAMH] Clinic met Mike Rosauer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kaisa

[ICAMH] Clinic met Mike Rosauer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 21:30

Wie gaan er allemaal naar de ICAMH clinic met Mike Rosauer 3 & 4 maart?????

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:00

Aanwezig :j

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:32

Ik ook aanwezig! *\o/*

Edit: en mijn vake ( papa ) komt ook mee! De mini-microbe slaat bij hem ook toe }>
Laatst bijgewerkt door Annebet_ op 09-02-12 22:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Kaisa

Re: [ICAMH] Clinic met Mike Rosauer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-12 22:33

Gezellig!!!!

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 10:15

Esther komt ook, samen met Mathilda :D

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-12 11:08

Gezellig Esther!! :D

Voor de mensen die misschien niet weten wat er bij deze clinic gaat gebeuren hier een kleine uitleg:

Citaat:
Op 3 en 4 maart 2012 organiseert ICAMH een clinic met Mike Rosauer uit de USA. Beide dagen beginnen we om 09.00 uur met koffie; de clinic begint om 09.30 en zal om ca. 16.00/17.00 uur worden afgesloten. Op zaterdag kunnen we met de groep (voor eigen rekening) gezamenlijk eten.

Deze clinic wordt gehouden bij Manege “Het Zwarte Water”, Breemhorstsedijk 65, 5425 RD De Mortel, Nederland (http://www.hetzwartewater.nl). Neem voor stalling s.v.p. rechtstreeks contact op.

Dit is een ruwe agenda voor de clinic. We kunnen echter alle onderwerpen behandelen waar de deelnemers om verzoeken.Op de eerste dag zullen we selectie/bouw behandelen, waarna we voeding en lichaamsbeweging bespreken. We eindigen de dag met onze paarden te leren hoe ze moeten showen. Hiervoor zal een jong, onervaren paard en een ervaren showpaard aanwezig zijn.

De tweede dag gaan we verder met training en beginnen we aan de grooming. Op dit punt zullen we ook de tijdsschema's aangaande showvoorbereiding bespreken. Vervolgens gaan we over naar het showen van het paard, waartoe het getrainde showpaard weer aanwezig zal zijn.

Hiermee besluiten we het halterpaard gedeelte van deze clinic, waarna we over ieder gewenst onderwerp aangaande performance kunnen spreken.

Meer informatie zie http://www.ICAMH.com

Het is de ideale gelegenheid om een goede start te maken als je wilt gaan showen (voornamelijk halter). Maar ook voor als je de puntjes op de i wilt zetten, een mens is immers nooit uitgeleerd! :D

rose68

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 00:43

Er zijn nog 3 of 4 plaatsen vrij..

Audrey1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:34

De clinic was echt super! Kheb weer enorm veel nieuwe dingen geleerd en ik vond het vooral geweldig toen Mike met m'n 2 jarig hengstje aan de slag ging :) Ongelofelijk om te zien hoe het paardje veranderde :)!!

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:59

Ook ik vond het een super geslaagd weekend!
Eindelijk op een aantal mensen een gezicht kunnen plakken, gezellig gebabbeld, goed geoefend en vooral véél bijgeleerd! Een absolute aanrader!

@Audrey, het was echt geweldig om zien hé, hoe je puber snel door had hoe het er met Mike aan toe gaat ... :)

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 22:13

Goed om te horen dat iedereen er zo enthausiast over was! Zelf heb ik ook nog een aantal dingen opgestoken (oa. eindelijk eens dat scheren met scheermesje :P ) dus was erg blij dat ik er ook bij was :)

Audrey1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:28

@ Sophie: Ja ongelofelijk hoe Blacky het wist wanneer Mike 'm vast had en als ik hem vast had was ie toch weer iets gemener :) Echt grappig .. 'BB in the hole' LOL

@ Maaike: Ja dat scheren met een scheermesje maakt zo'n ongelofelijk verschil :)