Ik ben nieuw hier, dus vergeef me als ik dit bericht in een verkeerde lijst heb geplaatst!

Wij hebben smak op een kruising Tinker x Welsh cob.
Het is een ruin van bijna 4 jaar. En hij meet nu 1.48. Is zwart bont.
Heeft een geweldig karakter tenminste wat we tot nu toe van hem hebben gezien natuurlijk he!
Aankomend weekend gaan we weer kijken en hem mee naar buiten nemen.
Dit is hij namelijk niet gewend, dus kijken hoe hij daar op reageert!
Ook willen we zijn gangen zien op zachte en harde ondergrond, want dat was vorige keer niet te doen waar hij nu staat.
Wel hebben we hem toen heerlijk geborsteld, opgezadeld, gelongeerd en uitgebreid geknuffeld.
Blijft overal rustig onder, zelfs als er kinderen heen en weer rennen zeg maar!
Dus hebben we nu een bak geregeld.
Hij is bekend met het zadel en hoofdstel, "hangen" eraan gaat ook al goed, en is gewoon de eerste 3,5 jaar heerlijk paard geweest!
Afgelopen september heeft er nog iemand opgezeten en aan de longe gestapt en gedraven.
Helaas is dit stil komen te liggen door zwangerschap.
Samen met zijn vriendje (een minishetje) heerlijk vertoeven en af en toe wat grondwerk.
Hij is zeer goed opgevoed, en wil graag voor je werken.
Nu hebben we besloten dat als hij aankomend weekend nog steeds zo bevalt (we krijgen hem namelijk nu al niet meer uit ons hoofd) dat we hem dan gaan laten keuren door de dierenarts.
En bij een positief advies...ja ja ons eigen paardje!

We hebben wel al twee heerlijke shetjes, maar straks hopelijk ook ons eigen "grote" paard!
We willen hem eerst lekker laten wennen aan zijn nieuwe omgeving en zijn nieuwe vriendjes natuurlijk.
En dan eerst beginnen met grondwerk, en vertrouwen opbouwen.
Nou alweer een heel verhaal zeg! Pfff...!
En tja de prijs staat vast. Maar wat vinden jullie nou een beetje een redelijke prijs voor een tinker kruising, ruin van bijna 4 jaar?
Ik hoop op reacties!
En mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik ze graag!