Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Exponent schreef:Dat ze laag ligt is waar, daarmee dat ik nu ook opzoek ben, maar zo laag?
Ik denk dat ik er uit ben dat ik sowiso eerst ga kijken dit weekend met instructrice, en bekijken of karakter mij aanstaat. Als dit effectief zo is kan er verder nagedacht worden over eventuele aankoop.
Zou een dierenarts een trip doen van een uur of naar veulen te gaan kijken? Want ik prefereer toch wel mijn eigen gekende dierenarts..
Exponent schreef:@tamary, is inderdaad goede oplossing om pas thuis te laten keuren, enkel vind ik dat een beetje oneerlijk tov het veulen, als er dan iets mis moest zijn heeft het zoveel indrukken gekregen die dan "overbodig" waren. En wil me er denkik ook niet aan hechten.. want eenmaal ik het hier thuis heb zien staan gaat nee zeggen weeral wat moeilijker.. Maar het is inderdaad een optie als mijn DA niet tot daar wil gaan of dat hij er te veel voor aanrekend
tamary schreef:Exponent schreef:@tamary, is inderdaad goede oplossing om pas thuis te laten keuren, enkel vind ik dat een beetje oneerlijk tov het veulen, als er dan iets mis moest zijn heeft het zoveel indrukken gekregen die dan "overbodig" waren. En wil me er denkik ook niet aan hechten.. want eenmaal ik het hier thuis heb zien staan gaat nee zeggen weeral wat moeilijker.. Maar het is inderdaad een optie als mijn DA niet tot daar wil gaan of dat hij er te veel voor aanrekend
Mits die indrukken rustig aangeboden worden is daar helemaal niks mis mee. Leren dat de wereld groter is dan de wei en eventueel paadje naar stal valt onder basisopvoeding.