Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rossebol schreef:br heeft een lijn speciaal voor pony's br 4 ever horse hier hebben ze ook fleecedekentjes van.
Weet niet wat voor maat je precies zoekt ik heb namelijk ook nog wel het 1 en ander liggen wat overbodig is
lexie2010 schreef:Ik heb 4 fleece dekentjes, 2 van de shetlandershop (super fijne dekens), 1 van nickky;s keet (ook een hele fijne deken) en 1 van pony pret (maar deze vind ik niet zo fijn). Ik wilde eerst ook bij minihorse bestellen, maar ik vroeg toen wat en kreeg toen heel lang geen antwoord. Dus ik heb maar niet besteld
lexie2010 schreef:Slechte ervaring weet ik niet, maar ze reageerden gewoon niet. Misschien als je iets besteld en betaald dan zal je het denk ik wel krijgen (ga ik vanuit dan!!). Maar bv bij de shetlandershop kreeg ik direkt antwoord. Ik hou niet van wachten als ik iets vraag of als je een beetje wordt afgewimpeld (denk de meeste mensen niet)
lexie2010 schreef:Slechte ervaring weet ik niet, maar ze reageerden gewoon niet. Misschien als je iets besteld en betaald dan zal je het denk ik wel krijgen (ga ik vanuit dan!!). Maar bv bij de shetlandershop kreeg ik direkt antwoord. Ik hou niet van wachten als ik iets vraag of als je een beetje wordt afgewimpeld (denk de meeste mensen niet)