Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Carmen__ schreef:Ik heb een Sandreo, enorm nuchter en lief paard maar ook voorwaarts, werkwillig en leergierig met veel talent voor de dressuursport. Hoor van veel andere Sandreo eigenaren ook dat Sandreo 'makkelijke' karakters fokt
Iorrr schreef:Meer en meer wordt er gezegt dat de fokkers beter moeten selecteren op karakter. Dit omdat er steeds meer paarden zijn die niet te rijden zijn voor de 'amateur'. Deze paarden worden vervolgens als levensgevaarlijk afgescheept en in deze crisistijden belanden deze beestjes 9 van de 10 keer bij de slacht.
Tjuppie schreef:Leuk dat je mijn ervaringen direct afdoet als onzin. Ik ken er een héleboel. En heet??Bijzonder.. Niet alleen mijn ervaringen overigens.. Zoals ik een inspecteur van het KWPN ook heb horen zeggen (grapje natuurlijk): Voor Sandreo's plannen we dubbel zoveel tijd in tijdens een keuring/IBOP...
Maar jij baseert je mening blijkbaar wel op één nakomeling, aangezien je noemt dat je een 'super' Sandreo hebt staan. Uitzonderingen bestaan altijd.