Onley, geeft niet

mijn andere kruising is nu voor proef bij mensen, gaat gelukkig super dus hopelijk kan hij daar blijven. Hij stond te koop aangezien we qua gebruikswensen niet bij elkaar passen. Ik ben geen bakruiter, wil dolgraag naar het bos, lekker urenlang uitwaaien samen met je paard. Met saffron ben ik 4,5 jaar bezig geweest maar we komen er maar niet, mijn vertrouwen in hem is compleet weg buiten (op t erf was er geen probleem). We vinden t buiten beiden geweldig, maar wij als combi werken dan niet, ik ben zeer gespannen en hij zeer gevoelig waardoor we elkaar tegen werken en hij een bommetje wordt. Ik ben ook totaal geen bakruiter waardoor we telkens in dips terecht kwamen en hooguit 1x per week reden... Terwijl hij juist zo graag wil werken. Plus dat ik er ondertussen wel achter ben gekomen dat hij dag en nacht buiten moet staan (hij was nu echt doodongelukkig op stal), en ik kon hem dat niet bieden.
Hij staat nu bij iemand die zo met m naar buiten gaat, hij doet t bij haar alsof hij t al jaren doet terwijl ik m niet eens t erf af krijg

plus hij staat lekker dag en nacht buiten met anderen, heel vlak bij de veluwe. Beter had ik niet kunnen wensen

Ik wil dus dolgraag een wat ouder ervaren paardje waarmee ik de bossen in kan, zowel alleen als in de groep. Het veulen was van mijn ex bedoeld en stond dus te koop. 2 paarden gaat niet nu ik het huis ook alleen moet betalen

maarja, ze is zó leuk... maar nog 4 jaar wachten voordat ik het bos in kan... ik denk niet dat ik dat vol ga houden...
Maar gelukkig is er dus iemand waar ik het volle vertrouwen in heb die haar graag wil overnemen, dat maakt de keuze al wat makkelijker