[fjordxfries] geboren fotomodel Orlaith

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

[fjordxfries] geboren fotomodel Orlaith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 01:43

Van het weekend weer genoten van mn kleine dame Orlaith en foto's gemaakt <3 ze komt dagelijks buiten maar heeft af en toe behoefte om even lekker aan de kletter te gaan :')

Ze mag dus af en toe zich even uitleven in de bak :)) deze keer haar grote vriend Rufus erbij gezet, die wilde maar al te graag mee doen :D

Eerst even voor modelletje spelen, is ze gelukkig erg goed is :D *-:)
(Ze heeft idd last van wratjes, komt vaker voor en zullen ook weer gewoon verdwijnen, ik hou het uiteraard in de gaten dat ze niet te groot worden)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Knuffelen met dr grote vriend <3
Afbeelding
Afbeelding
En dan lekker los :D had nog veel spectaculairdere foto's, maar die waren helaas onscherp :')
Afbeelding
Afbeelding
http://nl.fotoalbum.eu/images1/201201/2 ... 000014.jpg
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hopelijk hebben jullie genoten :D

onley

Re: [fjordxfries] geboren fotomodel Orlaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 02:04

wta een schatje is het ook
die stond toch nog niet zo lang terug te koop hier?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 02:08

Klopt idd. Ik ben momenteel nog erg aan het twijfelen :') ze is ook zo leuk <3

Een oud stalgenootje wil haar dolgraag overnemen als er een plekje is of als het weideseizoen is begonnen, dus de kans is groot dat ze dan naar haar gaat. Dan kan ik haar toch nog een beetje op zien groeien en kan ik voor een bospaardje gaan kijken :)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 02:14

ow zo en die vos? je had toch ook nog een vos he?
ow ja ik ben niet nieuwsgierig hoor viel me enkel maar op vandaar de vraag

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 02:16

Wat een grappig dier om te zien! Leuk zeg!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 02:24

Onley, geeft niet :D mijn andere kruising is nu voor proef bij mensen, gaat gelukkig super dus hopelijk kan hij daar blijven. Hij stond te koop aangezien we qua gebruikswensen niet bij elkaar passen. Ik ben geen bakruiter, wil dolgraag naar het bos, lekker urenlang uitwaaien samen met je paard. Met saffron ben ik 4,5 jaar bezig geweest maar we komen er maar niet, mijn vertrouwen in hem is compleet weg buiten (op t erf was er geen probleem). We vinden t buiten beiden geweldig, maar wij als combi werken dan niet, ik ben zeer gespannen en hij zeer gevoelig waardoor we elkaar tegen werken en hij een bommetje wordt. Ik ben ook totaal geen bakruiter waardoor we telkens in dips terecht kwamen en hooguit 1x per week reden... Terwijl hij juist zo graag wil werken. Plus dat ik er ondertussen wel achter ben gekomen dat hij dag en nacht buiten moet staan (hij was nu echt doodongelukkig op stal), en ik kon hem dat niet bieden.

Hij staat nu bij iemand die zo met m naar buiten gaat, hij doet t bij haar alsof hij t al jaren doet terwijl ik m niet eens t erf af krijg :+ plus hij staat lekker dag en nacht buiten met anderen, heel vlak bij de veluwe. Beter had ik niet kunnen wensen :)

Ik wil dus dolgraag een wat ouder ervaren paardje waarmee ik de bossen in kan, zowel alleen als in de groep. Het veulen was van mijn ex bedoeld en stond dus te koop. 2 paarden gaat niet nu ik het huis ook alleen moet betalen :n maarja, ze is zó leuk... maar nog 4 jaar wachten voordat ik het bos in kan... ik denk niet dat ik dat vol ga houden...

Maar gelukkig is er dus iemand waar ik het volle vertrouwen in heb die haar graag wil overnemen, dat maakt de keuze al wat makkelijker :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 10:08

Wat een superleuk diertje is het ook zeg <3 als ik het geld had, had ik op de advertentie gereageerd toen ze er nog op stond :)) Heel veel plezier met haar, ben benieuwd hoe ze uitgroeit

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 10:11

Ze is zo'n lekker bolletje nu! <3

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 14:29

Wauwww wat is ze toch leuk :D.

Voor de wratjes zou ik zeggen appelstroop!!!
Mijn jonge paard had ook wratjes, kreeg de appelstroop tip en binnen 2 weken was alles weg :D.
En hij was er geliefd in de wei :') _O-

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 14:32

wat een leuk peerd! ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze groot is :)

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:02

Ze word echt steeds knapper zeg!!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:03

Wat een ge wel dig paardje <3

Oukjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:08

aaah wat is het toch een knappie, als je aan durft mag je Boas ook wel meenemen hoor :P

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 20:19

Oe dat lijkt me weleens leuk om te proberen :D maar wel eerst in de bak dan hoor :') zal er wel niet uitzien zo'n ukkie op zo'n giga paard :')

Iedereen nog bedankt voor de reacties :D Ben echt zo benieuwd hoe ze in dr zomervacht is :oo

Otje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:21

Wat een bolletje wol is het Jennifer, maar ze ziet er goed uit!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:31

Goh herkenbaar verhaal :')
heb mijn ruin ook verkocht om zo ongeveer diezelfde reden
enkel houd ik van bakwerk maar ook van een fijne uitrit op zijn tijd zonder fratsen..
Maar mijn (vorige) ruin kreeg ik niet van het erf af terwijl anderen alles met hem kunnen doen :+
Maar heb nu een super gave merrie die het niet erg vind om bakwerk te doen
maar ook graag mee naar buiten gaat zonder fratsen _/-\o_ *\o/*
Goeie keus dus voor jou veel succes met je zoektocht naar een nieuw paardje :)
Ik heb niet hoeven zoeken en heb mijn ruin toen (blind) ingeruild tegen mijn huidige kanjer <3

Calanddra schreef:
Onley, geeft niet :D mijn andere kruising is nu voor proef bij mensen, gaat gelukkig super dus hopelijk kan hij daar blijven. Hij stond te koop aangezien we qua gebruikswensen niet bij elkaar passen. Ik ben geen bakruiter, wil dolgraag naar het bos, lekker urenlang uitwaaien samen met je paard. Met saffron ben ik 4,5 jaar bezig geweest maar we komen er maar niet, mijn vertrouwen in hem is compleet weg buiten (op t erf was er geen probleem). We vinden t buiten beiden geweldig, maar wij als combi werken dan niet, ik ben zeer gespannen en hij zeer gevoelig waardoor we elkaar tegen werken en hij een bommetje wordt. Ik ben ook totaal geen bakruiter waardoor we telkens in dips terecht kwamen en hooguit 1x per week reden... Terwijl hij juist zo graag wil werken. Plus dat ik er ondertussen wel achter ben gekomen dat hij dag en nacht buiten moet staan (hij was nu echt doodongelukkig op stal), en ik kon hem dat niet bieden.

Hij staat nu bij iemand die zo met m naar buiten gaat, hij doet t bij haar alsof hij t al jaren doet terwijl ik m niet eens t erf af krijg :+ plus hij staat lekker dag en nacht buiten met anderen, heel vlak bij de veluwe. Beter had ik niet kunnen wensen :)

Ik wil dus dolgraag een wat ouder ervaren paardje waarmee ik de bossen in kan, zowel alleen als in de groep. Het veulen was van mijn ex bedoeld en stond dus te koop. 2 paarden gaat niet nu ik het huis ook alleen moet betalen :n maarja, ze is zó leuk... maar nog 4 jaar wachten voordat ik het bos in kan... ik denk niet dat ik dat vol ga houden...

Maar gelukkig is er dus iemand waar ik het volle vertrouwen in heb die haar graag wil overnemen, dat maakt de keuze al wat makkelijker :)

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:32

Ooww, Orlaith is echt te schattig gewoon.

Volgens mij wordt zij helemaal prachtig als ze straks volwassen is.

LinUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:24

Wat een kanjer zeg! Die is echt knap <3

mijnfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:38

wat een leuke pony zeg! kruising is goed gelukt, ben er benieuwd hoe zij er uit ziet over een paar jaar!!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 22:52