Gister weer eens foto's gemaakt van Djune en Zoë, geen super kwaliteit, lekker scheef enzo, maar foto's maken van monsters die het liefst in je nek hangen is niet zo'n succes in je eentje!
Aangenaam kennis te maken, wij zijn funkie en punkie, bol en wol, of beter Djune en Zoë!

Ik, Zoë, ben een hele grooooooote dierenvriend, de waakhond Boris, vind ik ook heel lief (maar stiekem issie wel een beetje bang van mij

En ik ben ook nog steeds intensief aan het trainen in de hoop ooit in het professionele-skippy-voetbalteam te komen!

Vervolgens laat ik me altijd eventjes lekker op de grond zakken om uit te rusten.

En eventjes lekker een rolbeurtje (heeft mens straks extra veel te poetsen, en dat is lekker!) en zie mijn achterlijke zusje dom kijken..

Oke Djune, ik zal je wel eventjes de 'beginnersmoves' laten zien..

Dan nu iets wat voor echte gevorderden is!

Oke vooruit, Djune mag ook even stuntelen..

En dan gaat Djune commentaar geven op hoe ik het moet doen, terwijl ze er zelf niks van bakt!
Dat loopt altijd uit op een bitchfight!

Ik wilde haar niet meer aankijken!

Maar even later zag ik m'n grote zus Djune toch de beginnersmove behoorlijk goed uitvoeren..
Stiekem ben ik gewoon bang dat ze beter wordt als mij..

En onze mama's mochten ook nog even op de foto, dit is Fancy, mijn oma, maar ook de moeder van Djune

En dit is Chara, mijn knappe mama, maar ze heeft wel een buikje hoor (niet doorvertellen!!), wieweet groeit daar wel een nieuw zusje of broertje voor mij in..

Oja en laatst mocht Djune samen met Fancy mee naar het bos (ik was best wel jaloers! Maar ik mocht lekker een andere dag toen mee met mens naar haar huis