Dit was Bloembol vorig jaar op dik 8 maanden dracht:

Hier inmiddels bevallen van Kikker(Edor van stal Bouwen), nu van bokker Jasmijn waar hij zich naast haar junioren dressuur toppers prima op zijn plek voelt!

En, voor komend seizoen voor de (denk ik) laatste maal dragend van Olaf van het Heidseveld.

Ze is uitgerekend voor half/eind juni en waarschijnlijk zal dit haar laatste veulen worden.
Bloembol is nu 21 en ik merk dat ze, waar ze anders vol en rond blijft, deze winter het toch wat moeilijk heeft om op een goed gewicht te blijven.
Ik voer haar nu al bij met merriebrok en daar doet ze het prima op maar het is een keer genoeg.
Hopelijk krijgt ze een mooie dochter die aan kan blijven als opvolger en kan ik haar daarmee kroon preferent krijgen, mocht het een hengstje worden dan zal deze net als haar zoon van afgelopen jaar voor een symbolisch bedrag te koop komen voor iemand die een leuk gezelschapspaardje zoekt.
Een gokje wagen qua kleur zit er niet in deze keer maar, hengst/merrie raden kan natuurlijk wél!
Mijn onderbuik gevoel zegt dat het een merrietje gaat worden maar helaas...ik moet nog zo'n 5 maanden wachten