Volwassen en een fjord?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LOLLYYwood

Volwassen en een fjord?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 21:39

Hallo!

Mijn titel is misschien een beetje vaag.. Maarja, laat ik het uitleggen.

Ik ben al heel m'n paardenleven lang, zot van fjorden, nu ik de kans heb, zou ik graag een sporttype fjord aankopen (tussen de 1m45 en 1m50).
Ik ben natuurlijk al 15 en 1m74 lang. Veel ga ik niet meer groeien. Het is ook niet de bedoeling dat hij/zij dan na een jaar of 3 weer wegmoet, omdat ik uiteindelijk toch te groot ben. Ook zou ik dan rond mijn 18 en later, graag er ook nog mee rijden.

Toch ben ik bang dat ik te groot zal zijn voor mijn toekomstige fjord, of zou dat net niet zo zijn?

mvg Laura

Cajra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:12

Jodi93

Re: Volwassen en een fjord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:15

hee laura

fjorden zijn ongelofelijk sterk je bent niet te snel te groot voor een fjord

Want als jij 1 hebt van 1,45/1,50 moet je ook bedenken dat fjorden best stevig en breed zijn dus voordat je benen en echt om zitten (om het ff plat te zeggen) kleed dit al af maar je moet zeker niet kleiner dan 1,45m doen..

Vippie

Re: Volwassen en een fjord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 08:29

Hmmm denk dat je titel anders moet, volwassen heeft niks met lengte te maken :D
En als jij gek bent van Fjorden is er niemand die je tegen houd toch? Plezier is belangrijker dan het perfecte plaatje.
Er zijn zat meiden van rond de 1,80 die op fjorden rijden gewoon op zoek gaan naar een van de grotere exemplaren.