Ik ben een western beginner en ben bezig met de aanschaf van een nieuw paard. Nu heb ik een quarter ruin gevonden die mij erg aanspreekt maar omdat ik helemaal niet thuis ben in die bloedlijnen hoop ik dat jullie mij willen helpen.
De vader van mijn misschien aan te kopen paard is Hesa Tuff Chic en nu lees ik dat er hier op bokt heel veel mensen een nakomeling van hem hebben, maar ik kan niet goed vinden wat de eigenschappen/kenmerken van deze paarden zijn. Ik heb 1 stalgenootje die een beetje in de westernwereld zit, en zij waarschuwde mij dat nakomelingen van Smart Chic Olena zeer moeilijke paarden zijn in de omgang en het rijden, zij heeft zelf haar Smart Chic Olena-ruin weg moeten doen omdat zijn karakter veel te fel voor haar was...
Ik lees hier op bokt over de nakomelingen van Hesa Tuff Chic echter andere berichten dus ik ben een beetje in de war. Wat is het nou?

Ik kan op google niet veel vinden over de eigenschappen die hij doorgeeft aan nakomelingen. Hier op bokt vond ik alleen een topic over Hesa Tuff Chic zelf maar niet echt over de eigenschappen van zijn nakomelingen, vandaar dit nieuwe topic.