ik heb bijna een tinker merrie gekocht een de vader is pablo ik vroeg me af wie een nakomeling van hem heeft
rider
Geplaatst: 13-01-12 20:23
Mijn Flynn is er eentje van Pablo. Zie voor foto's profiel of het linkje in mijn onderschrift.
Over het algemeen genomen vind ik dat veel van Pablo's veulens erg op hem lijken. Flynn heeft best veel van zijn bouw geërfd en heeft net als Pablo ook veel wit in z'n gezicht.
Erg jammer dat Pablo er niet meer is, het was zo'n fantastische hengst! Zo lief en een onwijze gentleman met de merries.
Bij mij op stal staan drie nakomelingen van Pablo, alledrie hebben ze mijn bijrijdpaardje (Melody vd Bonte Parels) als moeder.
V.l.n.r. Maddox (ruin, 3 jaar), Odjus Rakli (merrie, 4 jaar) en Diablo (ruin, 2 jaar). Hun eigenaresse kletst mee op bokt onder de naam tinkerplein, zij wil je vast en zeker wel meer vertellen!
flowerstreet
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-12 23:14
bijna alen nakomeligen lijken kwa hooftje op pablo
Wij hebben op de manege,waar ik werk, een nakomeling van Pablo uit 2003. Hele knappe ruin ,nuchter,cool,maar moet wel een consequente ruiter hebben. Als ik het ware baasje tegen kom voor hem,hoop ik dat ie na in 4 jaar 4 x te zijn verhuisd zich eens kan settelen bij iemand.
Floyd v/d Kleine Heibloem
gypsygiants
Geplaatst: 15-01-12 10:33
Hier een foto van mijn kanjer Gypsy Giants :Lorcan. Hij is een 6 jarige hengst. Zoon van Pablo en GG Kayleigh.
Wij hebben een veulentje van hem gehad, Romy. Foto staat in m'n profiel
sannie275
Geplaatst: 18-01-12 16:28
Jep, 1tje van 7 jaar.Heeft trouwens wel last van zeer gevoelige darmen en zomereczeem, weet niet of dat meer eigenaren bekend in de oren klinkt? Kan natuurlijk ook van de merrie zijn Verder erg leuk en werkwillig karakter!
(sorry voor de marktplaatsfoto maar heb nog geen goede foto van de zijkant
flowerstreet
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-12 17:37
nee ik heb het van niemant ver der gehoord een ook niet van de bonte parels zelf
rider
Geplaatst: 18-01-12 19:17
Die van mij heeft lichte ZE, maar dat kan hij ook van moederskant hebben, want die heeft er erg last van. Gevoelige darmen heb ik gelukkig nooit iets van gemerkt.
Het is ook niet ernstig hoor, maar wel licht, heb ook een pb gehad met iemand die ook 1 had met lichte ZE. Maar kan ook gewoon door de moeder komen, ik fok er in ieder geval niet meer mee door, op zich een leuk paard en goede grootte, maar vind dat dan te zonde.. Pablo had wel veel last van zijn darmen, weet niet of dat dan weer erfelijk is geweest, maar ook dit kan gewoon weer 'toevallig' zijn hoor!
Oh, en ze is trouwens ook drachtig op dit moment, jammer genoeg hebben we haar drachtig gekocht, ben benieuwd wat daar dan weer uit zal komen, dus die heeft dan opa Pablo
flowerstreet
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-12 20:49
mijn merrie die ik ga kopen is ook drachtig ben ook benieuwt . wis niet dat pablo last van zijn darmen had