[WN] Weet iemand iets over de voorouders van mijn quarter?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lindavan

Weet iemand iets over de voorouders van mijn quarter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 16:19

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:38

Is je Quarter een merrie ???? Ze is van Impressive....HYPP drager,( moet je je maar even over inlezen via Bokt of Google) wel verder weg maar toch....Verder zeggen de bloedlijnen mij niet zoveel. Sony Dee Bar klinkt ook wel bekend.

lindavan

Re: Weet iemand iets over de voorouders van mijn quarter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 16:44

Paard is een ruin, ben op de hoogte van Impressive, HYPP en fokken. Dat is dan meteen het enige paard uit de afstamming dat ik ken ;)

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:50

Sonny Dee Bar zou ik persoonlijk heel blij mee zijn op het papier :-) . Staan bekend als veelzijdige paarden met een heel fijn karakter.

Aan moeder's kant veel Skippers, maar ik zie ze niet teruggaan op DE Skipper: Skipper W. De "skip"lijnen zijn meestal wat oudere lijnen, gefokt op veelzijdigheid en looks.

En Two Eyed Jack. Legendarische naam, maar ik weet verder niet zo veel over hem of wat hij door heeft gegeven. Maar dat weten andere mensen hier vast wel :-) . Edit: wikipedia weet er ook eea over :D : http://en.wikipedia.org/wiki/Two_Eyed_Jack

lindavan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 10:31

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:52

Sonny Dee Bar is ook de opa van de bekende Nederlandse Allround Paint hengst Red Pebbles ( zijn vader is Sonny's kidnap).

Red Pebbles heeft ook een geweldig karakter ,werkwillig, open en eerlijk met een hart van goud.
Dit karakter geeft hij ook aan de meeste van zijn nakomelingen door

Kijk een op de site van de Sylvester Ranch van Sylva Starreveld

We zijn in 2008 bij de fokker van Red Pebbles geweest in Oklahoma en hebben een boel nakomelingen gezien van Sonny Dee Bar
( ook kinderen) de vriendelijkheid, nieuwsgierigheid en openheid van deze nakomelingen was opvallend ( dit terwijl ze daar vrij in de natuiur liepen op een stuk van 650 acres.

lindavan

Re: Weet iemand iets over de voorouders van mijn quarter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 13:00

Qua karakter is em dat helemaal, een ongelofelijke will to please en een hart van goud!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 12:45

Mijn ruin heeft Sonny dee bar, en Win or loose ook in zijn papier, verder zie ik zo geen familie leden :D
kijk maar even bij de mijne anders, Watch me obvious son
qua karakter, rustig en heel erg lief, maakt zich nooit zo hele druk