Info merrie:
Naam: Charlotte
Stokmaat: +- 145
Leeftijd: 4.5, 5 in juni
Bouw: Zwaar
Wat ik wil:
Ik zou graag een 3kleurig veulen hebben. Daar zij zelf al bruin is denk ik dat dit niet direct een groot probleem gaat zijn.
Het liefst van al zou ik een iets groter veulen hebben dat wel zwaar van bouw is maar toch lichtvoetig is.
Goed in het hoofd en werkwillig (voor zover dit word doorgegeven aan een veulen)
Verbeterpunten:
Haar rug. Op de foto's is het niet zo duidelijk maar ze is lichtjes overbouwd. Liefst nog iets meer lengte maar toch zonder echt het cob zijn te verliezen.
Vollere staart. Ze heeft prachtige manen en sokken, maar haar staart is maar wat zielig voor een tinker.
Voor de rest hoor ik wel wat jullie te zeggen hebben van verbeterpunten.
Enkele eisen:
Als het gaat over een natuurlijke dekking zouden we het liefst een hengst hebben die in een straal staat van maximum 1 uur rijden vanuit Laarne ( België)
Dit omdat we met een jong veulen mee op weg zijn aangezien ze nu vol zit van Zippo en we liefst geen 3 a 4 uur willen rijden.
Indien de hengst te ver staat is KI uiteraard een optie.
Dekgeld is geen probleem. Voor de hengst wil ik graag toch wel enige dressuuraanleg terug zien.
Het veulens is, afhankelijk van hoe het uitgroeit voor te houden of voor de verkoop.
Uiteraard weet ik dat fokken gokken blijft en dit is een weloverwogen keuze.
Voordat ik vragen krijg waarom ik voor Zippo heb gekozen: We hebben ze vol gekocht van Zippo.
Enkele foto's (betere heb ik er helaas niet.)

http://www.freewebs.com/wolfy007/charlottekleina.bmp