Nog meer Kennedy X Ahoy?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Nog meer Kennedy X Ahoy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 22:53

Hallo,

ik vroeg me af of er hier nog meer bokkers zijn met een paard waarvan paps Kennedy is en mams paps Ahoy?
Ik zou graag weten wat het karakter is van deze nakomelingen en hoe ze eruit zien :).

Zelf rijd ik een paardje genaamd Simonette die het goed in de dressuur deed (Z). Ze is nu 13 jaar oud.
Ze heeft nog steeds geweldige gangen, en ik, echte buitenruiter als ik ben, ben nog regelmatig onder de indruk van haar kunnen en ik leer dan ook echt een hoop van haar. Ze loopt geweldig en hoe meer aandacht ze krijgt van omstanders hoe meer ze gaat showen. Er zijn dan ook regelmatig biedingen geweest voor madame en er gaat geen ritje voorbij of ze wordt met grote ogen nagekeken :p.

Daarnaast is ze een enorme heethoofd, ze is behoorlijk bomproof en zal nooit op hol slaan in paniek, ze houdt echter wel enorm van rennen en is moeilijk te stoppen. Daarnaast is ze enorm koppig en kan heel goed haar willetje doordrammen. Ze kan ook flink bitchy zijn op stal, als haar pet even verkeerd staat en je staat per ongeluk tussen haar en een paard die ze niet leuk vindt kan je ook een hengst van dr verwachten.

Verder zit ik stiekempjes te broeden op een veulentje van haar, ik weet nog niet of ik het doe, en op het moment heb ik zeker de financien niet maar één van de 2 eigenaressen gaf al hints dat 'het wel leuk zou zijn' voor iemand anders, waarna die ander aangaf dat het eigenlijk een hint aan mij was, lol, damn, die had ik even gemist. Dus gelijk even een vraagje: Wat voor hengst zouden jullie erop zetten?

Haar karakter vind ik perfect, geef mij maar een bewerkelijk paard. Haar gangen zijn verheven en ze zweeft enorm, comfortabel zitten op haar zit er echter niet bij. Ze hobbelt en schudt enorm en een normale galop uitzitten is onmogelijk, hier sta ik dus altijd. Daarnaast vind ik haar bouw geweldig mooi, maar ik zou graag wat meer snelheid zien, dus misschien een KWPN-ner met wat minder tuigerbloed.

Anyways, hopelijk hoor ik meer!