prijs van deze pony?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hinkewal

prijs van deze pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 01:13

Citaat:
hallo,

Hierbij bied ik mijn pony Whisper aan omdat als ik met haar buiten wil rijden vindt ze dat super leuk alleen wil ze niet alleen. Ze gaat dan achteruit, maar als een andere pony voorop gaat is er geen probleem. Whisper is een hele lieve aanhankelijke E pony van 1.565 m hoog. Whisper is erg goed in springen springt zonder zadel met gemak 1.50 mr!!) en kan ook dressuur, maar zodra je echt dinen van haar gaat vragen word ze wel sterker. Ik rijd geen wedstrijden met haar maar vorig jaar heeft ze nog wedstrijden gereden. Whisper heeft een gouden karakter en zal nooit wat raars doen. Kleine kinderen kunnen op haar rijden zonder dat ze een vlieg kwaad doet. Whisper kan ook op buitenrit en ze kan voorop rijden maar dat doet ze liever niet. Ik rijd veel met mijn zusje en dan gaat Whis wel voorop. Ze schrikt wel gauw en doet soms een beetje gek. Maar als een andere pony voorop loopt is er niets aan de hand. Een goed tehuis is belangrijker dan de prijs. Ze moet 's zomers en 's winters buiten kunnen lopen. Ze kan met kleed 24/7 buiten maar wij doen haar 's winters 's nachts naar binnen. Whisper is erg sociaal en zal NOOIT schoppen naar andere paarden/pony's. Whisper kan goed springen. 1.30 mr heb ik met haar gesprongen maar er valt nog veel meer uit te halen. Whisper is wel erg sterk maar doet nooit gek. Ze is altijd prima te houden. Ze is ook met ons meegeweest op vakantie en kan heel goed racen op het strand. Ze kan super hard en als je haar weer wilt terugnemen is dat heel makkelijk. Whisper hoeft niet weg maar omdat ik graag veel buitenritten wil gaan rijden en ze dat erg spannend vind en ik geen ervaring heb om het haar goed te leren doe ik haar weg. handelaren en maneges hoeven niet te reageren.

Whisper is een echte beginnerspony die geen stap verkeerd zet in de bak met springen en dressuur. Ook buiten doet ze geen stap verkeerd als er een andere pony voorop gaat. Uiteraard is Whisper vrij van stalgebreken. Whisper heeft wel tredhand (of een hanepoot) maar dat is alleen te zien als ze iets spannends is)

Handelaren of maneges hoeven niet te reageren

Whisper gaat weg met een nieuw gekocht zadel (deze zomer als het zadel tenminste past bij de nieuwe ruiter) haar winterkleed, hoofdstel, zweetdeken en halster
voor foto's klik op de link : https://picasaweb.google.com/1106604103 ... 8/Whisper#
voor vragen kun je altijd mailen of pben:
hinke98@gmail.com

Wat zouden jullie hiervoor bieden? Ik twijfel erg over de vraagprijs!

PLK

Re: prijs van deze pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 01:23

ik kan de fotos niet openen?? Wat vraagt ze ervoor, heb je al gebeld?

PLK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 01:28

o haha je bent de verkoper, sorry dat had ik niet gezien. Ik heb even op je profiel gekeken en je vraagt 2000e. Een prima prijs lijkt me, als ze in orde is. Maar reken er maar op dat je in deze tijd wel moet handelen, dus dat zul je niet krijgen. Als je dat bedrag wilt hebben zul je dus iets hoger moeten inzetten. Maar als je iemand vindt die goed bij haar past dan maakt het minder uit lijkt me. Kijk gewoon wat je terug wil kopen en wat dat kost, en probeer dat een beetje gelijk te krijgen. Succes met het verkopen, het lijkt me erg moeilijk.

MiSzNiTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 01:35

Ik vind 2000 veel maar ik mis de leeftijd nog.

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 10:51

haar leeftijd is 8

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 10:52

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 14:50