Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NaDiNeLoVe schreef:@ Nicole, bedankt voor de link!
@ tjady, dit is haar moeder: http://www.horsetelex.nl/pedigree.php?horseid=200654
Een renovo dus.
Ik ben net met haar begonnen met wedstrijden, nu B+3 dressuur. Ben van plan in de zomer te beginnen met BB springen. Als het wat meezit. Ze heeft een heet karakter, puberig gedrag. Dan is ook een van de redenen om er een veulen bij te fokken zodat ze zelf hoop ik wat rustiger wordt.
@ celano, jaa misschien ietsje later dan maar, maar zou het wel mooi vinden haar weer (wedstrijden) te rijden bij de start van het zomerseizoen
fokfanaat schreef:NaDiNeLoVe schreef:@ Nicole, bedankt voor de link!
@ tjady, dit is haar moeder: http://www.horsetelex.nl/pedigree.php?horseid=200654
Een renovo dus.
Ik ben net met haar begonnen met wedstrijden, nu B+3 dressuur. Ben van plan in de zomer te beginnen met BB springen. Als het wat meezit. Ze heeft een heet karakter, puberig gedrag. Dan is ook een van de redenen om er een veulen bij te fokken zodat ze zelf hoop ik wat rustiger wordt.
@ celano, jaa misschien ietsje later dan maar, maar zou het wel mooi vinden haar weer (wedstrijden) te rijden bij de start van het zomerseizoen
als je echt weer wedstrijdambities hebt zou ik er niet aan beginnen, kwa karakter veranderen ze er niet van, maar met veulen op concours is mega lastig.
NatasjavE schreef:Op grond van deze afstamming zou ik even contact opnemen met Mathilde Brouwer regio inspecteur van het Gelderse Type. (KWPN dus) Met deze afstamming zou ik denk ik niet naar de rijpaarden gaan en bij de Tuigpaarden heb je waarschijnlijk ook niet echt een plek. Het ligt wel een beetje aan het Type van de merrie maar bij de Gelderse lopen wel meer Renovo kleinkinderen.
Heb je een goede standfoto van de merrie?
flyfly schreef:Wat heb je een leuk paard zeg!! Ben zelf ook wel weg van Riverman, maar dat komt misschien omdat die weer van Kenwood is. Een hengst die in mijn ogen veel te weinig is gebruikt.
De merrie rustiger laten worden door een veulentje te laten krijgen is bij ons niet gelukt. Daarbij kreeg ze nog een ernstig ongeluk in de stal. Toen dacht ik helemaal dat het hete er wel af was. Maar helaas, niets was minder waar. Het is nog steeds die drukke ongeduldige merrie als voor de tijd. Dus ik geef je weinig kans. Maar het ene paard is het andere niet natuurlijk.
Moet je eigenlijk je paard wel registreren in een bepaalde richting?? Omdat het voor die jaargang nog niet gold toen.