Foto's van Shetlandveulens gezocht!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eliine

Foto's van Shetlandveulens gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 10:45

Ik ben bezig met het maken van een poster voor de hengstenkeuring. Voor deze poster heb ik een aantal foto's nodig van Shetlanderveulens (mag ook met moeder ernaast). Gezien ik al een aantal jaar niet meer in de veulens zit, heb ik zelf geen geschikt beeldmateriaal in mn archief.

Het gaat hier om NSPS geregistreerde veulens, geen minipaardjes dus.

Het moet wel een kwalitatief goede foto zijn, aangezien de poster op A3 formaat gedrukt gaat worden.

Dus, heb je een mooie scherpe foto op groot formaat, van jouw veulen (hoeft niet perse van dit jaar te zijn, mag ook een foto van vorig jaar zijn) dan hoor ik dat graag!

-nog wel even belangrijk: de foto moet wel van jou zijn, of aan jou gegeven met toestemming van de fotograaf. Ik kan geen foto's gebruiken waar rechten van een andere fotograaf op rusten. Foto's met logo's van desbetreffende fotograaf kan ik dus ook niet gebruiken.

Wie o wie helpt me aan een aantal mooie foto's?!

Polly
Moderator Algemeen

Re: Foto's van Shetlandveulens gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 13:25

kijk maar even in mijn profiel, evt heb ik er nog meer als het wat is maar weet niet of het formaat groot genoeg is.
Zijn allemaal veulens uit een nsps merrie

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:54

Afbeelding
Afbeelding
Zal morgen even verder zoeken, heb ook een bruine waar ik veulenfoto's van heb

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 00:01

Ik kan ze niet zo meteen plaatsen, maar ik heb foto's van een bruinroan merrieveulentje (v: Orky vd Bekelaar), een licht vosmerrieveulen (v: Bright van Uilenbroek) en een zwartschimmelbont hengstveulen (v: Roger lh). Allemaal NSPS, zoals je vraagt. Ik kan de foto's aan je mailen als je dat wilt.

Taikwanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 18:20

Ik kan foto's mailen van een wildkleur bruine en een wildkleur zwarte. Beide uiteraard NSPS.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:13

Afbeelding

Edor en Elvis van Stal Bouwen

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 15:48

Afbeelding

Evy van Vredehof :)

(Hij heeft met uploaden een beetje raar gedaan, maar heb hem wel gewoon groter en scherper op mn laptop staan ;) )

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 21:50

Iedereen bedankt voor de reacties! (ook via pb) ik ben ondertussen (ruimschoots) voorzien!