Wel over een meneer die graag zou rijden. Ik geef zijn kinderen sinds een paar jaar regelmatig les, eerst met andere pony, dan met een paard, nu binnenkort met mijn hafje.
Enkele maanden geleden wou hij ook graag rijden, hadden toen maar één paard dat ik geschikt vond, maar daar is hij lekker hard afgevallen

Nu heb ik Formera (hafje) gekocht met als doel: zelf er heel veel plezier aan beleven en er een band mee opbouwen, die hebben we al echt! Maar ook met een tweede doel, nl. er les mee kunnen geven, niet zoals in een manege, maar één keer op de week een uurtje, maximum 2. Dat is dan veel stappen (beginners).
Formera zou 1m50 zijn, ze is zeker niet klein, de man in kwestie is rond 1m80 en zal MAXIMUM 90kg (denk dat dit een overschatting is) wegen. Als ik hem er les mee zou geven is dat voor een half uurtje, vooral stappen en wat draven. Ik denk dat ze dit moet kunnen dragen, mijn ouders stappen haar ook uit, maar die zijn maximum 80 kg. Mijn vriend heeft ze ook al uitgestapt, hij is 1m87 en weegt 76kg denk ik. Ook dat viel goed mee.
Mijn papa erop

Ik erop (ben 1m63 ongeveer)