ouders speyksbosch homerus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sjojo

ouders speyksbosch homerus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 20:11

Hoi ik ben op zoek naar speyksbosch naturel en speyksbosch hommage vader en moeder van mijn Mir. Foto's en info over het karakter zijn zeer welkom. Filmpjes zijn ook altijd leuk.
Ik heb Mir nu ongeveer 1 maand, hij heeft tot 9 jaar dressuur gelopen en daarna recreatie gesprongen. Ik heb hem een maand geleden gekocht, het is een leuke vent, kan goed met mijn merrie om en de kinderen zijn dol op hem. Hij wordt nu gebruikt voor rustige ritjes in bos.

Ben benieuwd naar alle info.

Ik zou het super vinden als iemand van deze site hem persoonlijk zou kennen, een foto van hem als veulen zou de kers op de taart zijn.

Bedankt!

Nicole288

Re: ouders speyksbosch homerus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 00:29

Ik verplaats je topic naar WPC, het subforum speciaal voor vragen over Welshes:

FB -> WPC

sjojo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 21:34

Kan niemand mij helpen om Speyksbosch naturel en speyksbosch hommage te vinden? Ik heb al gegoogled maar vind zelf niets. Zelfs geen foto? ;(

Groetjes

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 12:51

sjojo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 16:30

<3 ohhh, dank je wel!!! Wat een knappe pappa ;) . Zijn koppie is ook wel wat gelijkend op hem en vnl zijn mond en breedstaande ogen. Zijn oren zijn helaas maar zeeeer klein, misschien van de moeder? Inderdaad die foto's van hyves daar had ik al keertje naar gezien maar was niet volledig zeker dat het naturel was.

Nu nog een foto van zijn moeder vinden en dan ben ik helemaal tevreden :D