Umoyax woont hier nu zo'n 2 weken en geeft nergens wat om. Vandaag kreeg hij zn tweede veulenprikje en de dierenarts vroeg wat ik dacht dat hij zou gaan doen. Uhm, geen flauw idee

Nou, niks dus.

Enfin, veulens alledrie weer nog even lekker naar buiten (op stal enten is toch wat makkelijker) zodat we de stallen konden uitmesten. Sta ik rustig met mn pensionhoudster te praten, begint ze te grinniken en wijst.
*Stik* deur van de zadelkamer vergeten dicht te doen. Umoyax heeft er al een paar keer in gestaan maar omdat de andere 2 veulens het wel uit hun hoofd laten dat smalle gangetje door te gaan vergeten we het nog wel eens

Kon het nu niet laten om een paar foto's te maken, al zijn ze helaas niet erg goed gelukt.
Eerst werd de voerton grondig onderzocht (en probeerde hij het deksel eraf te werken, zonder resultaat

Even naar buiten kijken... Nee, nog steeds prutweer. (hier zie je ook de smalle doorgang naar buiten, welk veulen loopt daar nou door?)

Zeg, krijgen we nog koffie of hoe zit dat?

Umoyax is dus gelukkig helemáááál niet brutaal

Ik kies ze wel weer uit hoor... Als mn pony los in de bak liep kon ik die deur ook niet op de haak zetten, die liep ook op zn dooie akkertje naar binnen. Zucht

Nog meer mensen met van die brutale ukkies?