Ik lees al een tijdje mee in de pauzes van mijn werk, maar had elke keer niet echt de tijd om mezelf fatsoenlijk voor te stellen. Hierbij dus alsnog...
Ik ben dus Rebecca of Becs, ik ben 27 en woon in Heesch. Sinds 5 weken ben ik in het bezit van Caitlynn.

Caitlynn is nu 2,5 jaar en ik heb haar gekocht op stoeterij de Ierse tinker, haar vader is Welsh Pride en haar moeder is Rose-Lee.

Ik heb eerder een ontzettend lieve tinkerruin gehad, Pardoes, maar hij is helaas veels te vroeg overleden door een ongeval. Nadat dit was gebeurt heb ik gezegd dat ik nooit meer zou rijden. Dit heb ik uiteindelijk twee jaar volgehouden en toen begon het toch weer te kriebelen. Ik ben toen weer begonnen op een manege in de buurt en daar ben ik als een blok gevallen voor KWPN'er Ug. Ug was niet al te best behandeld en had behoorlijk wat geestelijke en (wat later bleek) lichamelijke trauma's.
We hebben twee prachtige jaren samen gehad waarin hij "eindelijk" paard mocht zijn en ik heb hem dan met veel verdriet moeten laten inslapen.
Aangezien ik niet weer in een paardloos-gat wou vallen ben ik meteen op zoek gegaan naar een nieuw maatje. Ik wist meteen dat dit weer een tinker moest worden. Het liefst een merrie, want mijn vader wil toch ooit kleinkinderen

Ik heb voor mezelf een "eisen"-lijstje gemaakt en ben op zoek gegaan. Nadat ik een aantal tinkers had gezien ben ik bij stoeterij de Ierse tinker gaan kijken. En daar stond Caitlynn dan

2 eindeloze weken later stond ze in mijn stalletje

Ik heb haar nu ongeveer 5 weken en ben nog steeds even blij met haar. Het is toch wel weer even wennen van een heetgebakerde ik-schrik-van-alles KWPN'er naar een koele kikker kwam-er-een-vrachtwagen-langs??? tinker. Heerlijk!!!
Nou ik hoop dat jullie iets laten horen en anders komen we elkaar vast wel tegen binnen een van de topics of tijdens een van de tinker-evenementen.
Bedankt voor het lezen
groetjes Becs